70 בקשות חדשות התקבלו במשרד התמ"ת בפרויקט הליווי השיווקי שחזר לפעול לאחרונה במשרד (יוני 2006). עד כה אושרו 25 בקשות בהיקף ייעוץ של 565,000 ₪.
תכנית הליווי השיווקי נועדה כזכור לסייע לחברות מתחילות וקטנות בעלות פוטנציאל שיווק בשוק העולמי זאת באמצעות קביעת אסטרטגיה שיווקית, תכנון והתארגנות לביצוע פעולות שיווק בין-לאומיות. הסיוע מיועד לחברות שהכנסותיהן עד 25.0 מליון ₪, שטרם ביצעו ייצוא או שייצואן עד 2.0 מליון $ ומעסיקות עד 50 עובדים. יצוין כי תקציב הפרויקט מגיע ל – 3.5 מליון ₪.
צביה דורי, מנהלת מינהל המימון מציינת כי במסגרת הפרויקט ניתן סיוע לליווי של יועץ שיווקי לחברות קטנות ובינוניות שיש להן פוטנציאל ייצוא בנושאים של קביעת אסטרטגיה שיווקית, תכנון והתארגנות לייצוא ונושאים דומים.
דורי מוסיפה כי על המבקשים לשכנע בחיוניות הליווי השיווקי, פוטנציאל היצוא של המוצר, כושר היצור של החברה ומחויבות המפעל לביצוע הייצוא. עוד יצוין, כי במסגרת הפרויקט יינתן סיוע עד 200 שעות יעוץ, כאשר הסכום המרבי לשעת עבודה הוא כ-200 ₪ ושיעור ההשתתפות עמד על 50%. חברות הזנק קיבלו תוספת של 100 שעות ייעוץ.
על פי משרד התמ"ת, הבקשות שהגיעו מייצגות את מגוון ענפי התעשייה כולל שירותים וחברות סחר כגון: היטק, טקסטיל, תכשיטים, אלקטרוניקה, מזון, תוכנה ופלסטיק.
עד לאחרונה פעל פרויקט הליווי השיווקי באמצעות חברה חיצונית. אולם להערכת הנהלת הקרן הפעלת הפרויקט במינהל המימון והמינהלים המקצועיים בתמ"ת תורמת לשיפור בעבודת הקרן, לחידוש הקשר עם החברות
והמלווים השיווקים. בנוסף הנהלת הקרן מפעילה בקרה על איכות הליווי ומעקב אחרי תוצאות הליווי לטווח הארוך.