77 עבודות הוגשו לאפי – נכנסו לשלב השיפוט

תם הליך הגשת העבודות לתחרות האפי 2022 והחל שלב השיפוט בתחרות. התחרות נערכת בישראל זו השנה ה- 21 על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת. הזוכים יוכרזו בטקס הגמר אשר יערך בחודש נובמבר.

בקרב משרדי הפרסום, בולטים השנה: קבוצת McCann, אדלר חומסקי & ורשבסקיGrey , ראובני פרידן IPG וגליקמן שמיר סמסונוב Publicis.

הקטגוריות הבולטות השנה הן: פיננסים עם 9 עבודות, מזון עם 6 עבודות, פעילות חברתית וציבורית – עמותות ומוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם 5 עבודות כל אחת, Media Innovation, טואלטיקה ופארם, מוצרים דיגיטליים ואוטומציה ותקשורת ומדיה עם 4 עבודות כל אחת.

לפרס היוקרתי בקטגוריית ה- Effie Platinum – Sustained success, הבוחנת הישגים שיווקיים ופרסומיים לאורך פרק זמן שבין 3 – 5 שנים, הוגשו 10 עבודות. פרס זה יישפט במפגש מיוחד של בכירי המנכ"לים במשק, בראשותו של גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ויו"ר התחרות, אשר ישפטו את פרסי הפלטינום. 

כמדי שנה, את הליך השיפוט יוביל סגל המונה כ- 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, ואנשי אקדמיה. 

לקראת תחרות האפי השנה ובמסגרת רצון הנהלת התחרות לשמר את הערך המשמעותי שלה בקרב העוסקים בעשייה השיווקית-פרסומית בישראל, החליטה ההנהלה על הקמת ועדה ייעודית שבחנה בחודשים האחרונים אספקטים שונים של התחרות תוך התמקדות בנושאים כגון: הגברת המעורבות של אנשי השיווק בהגשת העבודות, מינוף והעצמת החשיבות והבולטות של המפרסמים לאורך כל שלבי התחרות והאדרת ההישגים והזכיות מיד בתומה, תהליך השיפוט, צביון טקס חלוקת הפרסים ועוד.

בראש הוועדה עמד אילן סיגל, מנכ"ל חברות הבנות של קבוצת בזק, וחברים בה: אסף אביב – משנה למנכ"ל WE4G, תמי גורמן – מנהלת אגף שיווק כללית,  ענת גרינברג – סמנכ"לית שיווק גולן, בשמת שדה – מנכ"לית טבעול, יגאל בראון – מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, אייל לוין – מנהל יחידת שיווק, מיתוג ודיגיטל של קבוצת הייעוץ BDO, איריס ז'רז'בסקי, יועצת אסטרטגית, עמית דבוש – מנכ"ל ביט ותומר כהן – מנכ"ל BUYME.

הוועדה, באמצעות אנשי מחקר ואנליזה, ראיינה מנכ״לי חברות ואנשי שיווק ופרסום, סקרה בנצ'מרק של תחרויות בארץ ובעולם, ניתחה נתונים ופערים, והגישה להנהלת התחרות המלצות ליישום ולהשבחת התחרות, כל זאת במקביל להתקדמות השוטפת של התחרות לפי לוחות הזמנים שנקבעו לה.

 

במסגרת המלצות הועדה לגבי תהליך השיפוט, הומלץ כי כל סבב שיפוט יתקיים במועד אחד קבוע מראש, בו השופטים ייפגשו במקום אחד והשיפוט ייעשה בדיון משותף כאשר לכל צוות שופטים ימונה יו"ר שינהל את הדיון והנהלת התחרות החליטה ליישם המלצה זו כבר השנה. 

לאור זאת, הליך השיפוט בתחרות יכלול שני שלבים, הראשון אונליין והשני פרונטאלי, בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, לצד צפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלכים ומפגש משותף של צוותי שיפוט במסגרתו יתקיים דיון לאחריו השופטים יתבקשו להעריך את העבודות שקראו.

בסוף הסבב הראשון יוחלט על העולים לגמר ומתוך העולים לגמר ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם הזוכה הגדול בפרס ה- Grand Effie – מהלך השיווק והפרסום של השנה.

תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, ה- Effie Platinum, הנה תחרות בינלאומית אשר מתנהלת בלמעלה מ – 50 מדינות ברחבי העולם והיא בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת. התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.         

 

אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח