בסקר שערכה זוגלובק לרגל יום העצמאות באמצעות חברת שילוב נמצא כי 77%77% מהישראלים מתכננים להכין בשר על האש ביום העצמאות ושליש מהנשאלים מתכננים להכין נקניקיות והמבורגר על האש. בקרב גילאי 18-29, הצעירים יותר, שיעור המתכננים להכין המבורגר גבוה יותר ועומד על מחצית
לקראת יום העצמאות זוגלובק מרחיבה את מגוון מוצרי "על האש" עם מוצר המבורגר מסעדות איכותי, ללא חומרים משמרים.
זוגלובק מובילה את סגמנט ההמבורגרים המוכנים עם נתח שוק של 34% (נתוני סטורנקסט, מרץ 2016).