8 טיפים לקניות מקוונות בבלק פריידי

97% מהקניות ביום הרווקים הסיני האחרון נעשו באמצעות טלפונים ניידים וטבלטים. כלומר, לא רק שניתן ועדיף, בימים כאלה, לעשות את הקניות מרחוק, אלא שהקניות באות איתך לכל מקום. אין עוד צורך להצטנף בבית או במשרד מול המחשב, אלא אפשר בהחלט להמשיך בסדר היום הרגיל, לעצור לרגע לקפה, ולרכוש את השעון החכם, שאתה מפנטז עליו כבר שנה, בהנחה חסרת תקים ולהמשיך בשגרת היום.



אז אחרי שני קמפיינים גדולים: שופינג אי.אל ויום הרווקים הסיני ורגע לפני בלק פריידי, שיחול מחר וסייבר מנדיי ב- 27.11 – איך בכל זאת תוכלו להתייעל כצרכנים?



1. היחשפו לפרסומות. כך תוכלו להכיר את המוצרים ואת ההנחות ועל סמך זה להשוות מחירים. באתר BFAds.net, או זאפ שלנו, תוכלו לבצע השוואות מחירים לפי קטגוריות (טלוויזיות HD, מצלמות דיגיטליות וכו'). גלשו גם לאתרי האינטרנט של הקמעונאים ולחשבונות שלהם במדיה החברתית וגלו מבצעים של הרגע האחרון, דילים וקופונים.



2. שקלו בתבונה את המבצעים. לרוב מדובר במבצעים משתלמים אבל יחד עם זה, לא פעם דווקא אחרי הכריסמס, כאשר הקמעונאים נתקעים עם מלאי גדול ורוצים לפנות מקום לקולקציה חדשה – אז המחירים יורדים אף יותר. השוו מחירים לא רק בין חנויות, אלא גם בין המוצר ביום המבצע להיסטוריית המחירים שלו. גם במקרה זה תוכלו להעזר בזאפ.



3. סגרו פינות. וודאו כי המחירים המוצגים באתר כוללים גם מיסים ודמי משלוח.



4. חפשו את המוצר המתאים לכם. מחיר נמוך עבור מוצר גרוע הוא לא בהכרח העסקה לה אתם מייחלים. חפשו ברשת המלצות של עיתונאים, בלוגרים ולקוחות.



5. עשו שיעורי בית. בחלק מן האתרים המקוונים תוכלו למלא את סלי הקניות הווירטואליים מבעוד מועד, יחד עם זה, קחו בחשבון כי יש סחורה שמציעים למכירה רק בימי המבצעים. בכל מקרה היו ראשונים להיכנס לאתרים המקוונים ביום הקניות הגדול – בדקו את ההטבות וקבלו החלטה ברגע האמת.



6. הישארו נאמנים למותג. קמעונאים רבים נוהגים, קודם כל, לצ'פר את הלקוחות הקבועים שלהם עם הנחות גדולות. וודאו כי אתם מקבלים מראש את הקופונים והמבצעים המיועדים לכם כחברי מועדון של רשת מסוימת. כך גם תוכלו ללמוד האם המוצר שאתם מבקשים נמצא במלאי או זמין למכירה באופן מקוון.

7. היו מעורבים ברשתות החברתיות. דפי הפייסבוק של המותגים האהובים עליכם הם מקום נהדר להתבשר על מבצעים חדשים. הקמעונאים לא פעם אוהבים גם לתגמל את העוקבים שמחמיאים להם בדף, שם גם תלמדו מחברים שלכם על מבצעים משתלמים.



8. התאזרו בסבלנות. הקידמה הדיגיטלית כבר לגמרי כאן אולם רשתות רבות עדין לא השלימו את הטרנספורמציה ולכן מערכי הלוגיסטיקה – שירות לקוחות ומשלוחים – לעיתים פחות יעילים מעצם הרכישה המקוונת, כך יתכן מצב בו המוצרים יתעכבו בדרכם אליכם, קצת יותר מן המקובל, בתקופות פחות עמוסות.



בשאיפה, בשנים הקרובות הקמעונאים כולם ישלימו את המעבר לדיגיטל ויסגרו את כל הפינות. ובינתיים, אם יש מוצרים שממילא תכננתם לקנות בזמן הקרוב, וגם אם לא, בהחלט כדאי לגלוש מחר באתרי הקניות ולעלות על המבצעים המשלמים ביותר.



* הכותב הוא מייסד ומנכ"ל Ideo Digital, המתמחה בליווי חברות בבניית אסטרטגיה דיגיטלית ומימושה

אולי יעניין אותך

קייטרינג לאירועים
פילאטיס
telaviv
Outscape
UX_EllenboroughPark
Picture12

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח