· שם איש השיווק ותפקיד: אימי עירון, מנכ"לית
· שם החברה: saloona מגזין אינטרנט לנשים
· שנת הקמה: 2010
· מספר עובדים: 10
פרופיל
אימי עירון, 43, נשואה +2, משמשת כמנכ"לית מגזין האינטרנט החדש לנשים Saloona. עירון הייתה חלק מצוות ההקמה וייסוד האתר וכיום אחראית בין היתר על שיווק האתר למפרסמים, מיסוד שיתופי פעולה עם גופים גדולים ועוד. עירון, הינה פרסומאית בעלת ניסיון רב שנים בחשיבה אסטרטגית, שיווק, פרסום, קריאייטיב ותוכן דיגיטאלי. בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"ל קריאייטיב פלנינג ותוכן אינטרנט בגיתם. לעירון תואר ראשון בספרות כללית.
רקע
Saloona הינו מגזין אינטרנט חדש לנשים, ראשון מסוגו בארץ, המבקש לתת מענה איכותי לנשים ברשת. המגזין הוקם בהשראת דור חדש של אתרי נשים, שקמו בשנים האחרונות בעולם, והרחיבו את גבולות המונח ‘תוכן נשי’ ל-Women oriented content. לא עוד עולם נשי שטחי וסטריאוטיפי, אלא תפיסת תוכן רחבה ואינטלגנטית באוריינטציה נשית ומנקודת מבט נשית, תוך התאמה מקסימלית לצרכים הייחודיים של נשים.
המגזין פונה לנשים בנות שלושים ומעלה, שכבר עשו משהו בחיים ויודעות מה הן רוצות. כבר היום, ארבעה חודשים לאחר הקמתו, הוא מהווה את ‘כיכר הכפר’ הוירטואלית, וניתן להבחין בקלות בפרופיל של נשים בוגרות דעתניות ומשפיעות.
סוללת הכותבות והכותבים במגזין, מן השורה הראשונה בישראל, הינה מוקד משיכה לקהל מגוון של נשים וגברים במגוון תחומי עניין. ביניהם: דנה ויס, נילי לנדסמן, בועז גאון, שי אביבי, בילי מוסקונה לרמן, דפנה שפיגלמן, אבישג רבינר, גילי קצנלנבוגן, אביגיל אריאלי, שיר ביליה, אפרת רייטן, הילה אלפרט, ואחרים.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת מגזין אינטרנטי לנשים שהינו ראשון בישראל ופורץ דרך בקטגוריה. תוך ארבעה חודשים הגיע המגזין ליותר מ 100,000 גולשים שונים בחודש, 20,000 חברים בפייסבוק ו 950 בלוגים. ההישגים בתוך זמן קצר עלו על כל הציפיות שלנו, ואנו מאמינים שהגענו לכך בזכות פעילות אינטנסיבית מאוד בפייסבוק, שיתוף גולשים בתכנים, וכמובן עבודת שיווק ויחסי ציבור. סלונה קמה בעולם שבו יותר ויותר אנשים וחברות מגלים את המדיה החברתית, ומהיום הראשון הותאמה למציאות החדשה ברשת, ונעזרה בה כדי לבסס את הצלחתה.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פעילות ברשתות חברתיות, פרסום באינטרנט ויח"צ. הפעילות ברשת ובמדיה החברתית כמובן חיונית לנו, מהסיבה הפשוטה שסלונה צמחה מתוך הפייסבוק ושאנו נשענים רבות על תוכן גולשים. כאמור יש לנו כבר יותר מ-20 אלף חברים בפייסבוק, שגם עוקבים אחרי ההתפתחויות במגזין וממשיכים להפיץ את התכנים לגולשים נוספים. את יחסי הציבור אנו ממקדים בחשיפה לשני קהלים עיקריים- קהל הקוראים והגולשים שלנו, והקהילה העסקית במטרה להגיע למפרסמים.
כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
התקציב נקבע על פי יעדי הטרפיק. הוא מתחלק באופן דינמי ביותר בין קמפיינים באינטרנט, בעיקר בגוגל ובפייסבוק לבין פעילות יח"צ ורשתות חברתיות. הפעילות מאוד דינמית ומאתגרת ואנו משנים קנית מילות חיפוש ובאנרים כמעט מדי שבוע.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
אתר און-לייף עלה לאוויר שלושה חודשים אחרינו והם עושים עבודה מצויינת בתחום הלייף-סטייל.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מלקולם גלאדוול
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
8 העקרונות בשיווק לנשים. פיית' פופקורן
· עיתון/ מגזין מועדף
הארץ
· דף הבית שלך באינטרנט
גוגל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
פטלינה בצהלה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי i30 עם גג נפתח
· מהו ג'וב חלומותיך?
להיות מנכ"לית סלונה
· חופשה חלומית:
באלי