"אנשי השיווק הם הקטליזטור לניהול יחסים עם הלקוח, לכן הם מחוייבים להבין טכנולוגיה בשיתוף עם ה- CIO"

בשבוע שעבר קיימה מטריקס שולחן עגול למנהלי תקשורת שיווקית, תחת הכותרת: "לקוחות מנגה, ארגונים ממאדים", אשר עסק בשאלה מהי רב-ערוציות ואיך היא מסייעת למקסום הקשר עם הלקוח. לאור ההצלחה של כנס השיווק הרב-ערוצי שקיימה מטריקס במרץ האחרון, ממשיכים להגיע, לאורך השנה, מנהלי שיווק, מנהלי ערוצים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי דיגיטל ותקשורת שיווקית למטריקס על מנת ללמוד כיצד ליישם הלכה למעשה פתרונות רב-ערוציים חדשניים בארגון.



לשולחן העגול האחרון הגיעו מנהלי התקשורת השיווקית של כלכליסט, מורז, מרכז רפואי איכילוב, כלל פיננסים, פריץ קומפניס, טמבור, תנובה, אלטשולר שחם, תעשייה אווירית, שיכון ובינוי נדל"ן, קליל תעשיות, סלטרו, מכבי שירותי בריאות ועוד.



גלית הלוי, סגנית מנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות, סיפרה על החזון הרב-ערוצי שלה והמחישה כיצד אתר האינטרנט, שהקימה עבורה מטריקס אינטרנט, משרת אותה ואת קהל לקוחותיה בחיי היומיום. "אנשי השיווק ואנשי מערכות המידע צריכים לצעוד יד ביד על מנת להגשים את החזון הרב-ערוצי ולתת דחיפה משמעותית לארגון. כמי שאחראית על כל תחום האינטרנט במכבי, אני מקפידה להבין לעומק את היכולות והשינויים הטכנולוגיים מבלי לוותר על הדרישות שלי כאשת שיווק. זמן ממוצע של גולש באתר מכבי הוא 3 דקות, המשמעות של זה מבחינתי היא שהצלחנו לייצר תוכן שמעניין את הגולשים שלי".



"במכבי כבר מבינים כי אין מקום להשקיע בערוץ תקשורת אחד ולהזניח את האחרים וכי דווקא ההמשכיות והסינרגיה בין כל הערוצים היא זאת שתוביל לתוצאה הטובה ביותר" הוסיפה הלוי.



גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס הציגה את התפיסה הרב-ערוצית שפיתחה החברה ואת העובדה כי כחברה גדולה הכוללת מרכזי התמחות המציעים פתרונות בכל ערוץ, יש לה את היכולת ללוות חברות מן השלב הראשון של תכנון אסטרטגיה רב-ערוצית ועד פיתוח טכנו-עסקי של כל ערוץ וערוץ, במסגרת התפיסה כולה. כמו גם, לתת מענה נקודתי יותר לחברות שמתעניינות באפליקציה ספציפית למובייל, לדיוור, לממשק משתמש, לאינטרנט, ל- CRM ועוד.



"היום, אנשי השיווק הם הקטליזטור להובלת השינוי בתקשורת שבין הארגון ללקוחותיו, והם אלו שיכולים להובילם לעבר מערכת יחסים ארוכת טווח ומניבה. אך על מנת להצליח במשימה זו, חייבים אנשי השיווק להיחשף לטכנולוגיה ולעבוד בשיתוף עם ה- CIO, רק כך יצליחו להוביל שינוי בארגון. מנהלי השיווק לוקחים חלק משמעותי בתהליכי הפיתוח הרב-ערוצי של הארגון, כמי שמכירים הכי טוב את הצרכים של הלקוחות שלהם ויודעים להציג את בקשותיהם העסקיות והשיווקיות לאנשי הטכנולוגיה" אומרת רון.



קובי מגנזי, מנהל מרכז התמחות רב-ערוציות במטריקס, הציג בהרחבה את פתרונות החברה בנושא והדגיש את חשיבותם של כלי התכנון, הבקרה והמדידה בעולם הרב-ערוצי החדש, כדוגמת– רולרי – שירות/מוצר שמטריקס פיתחה כאמצעי לתכנון, ניהול ומדידה של יישום תפיסה הרב-ערוצית בארגון.



עוד הציגו ניצן פלס, מנכ"ל Digital Relations אשר דיבר על החשיבות של התוכן בערוצי המידע השונים ובת-חן גרינברג, מנכ"ל MC Forum, הפורום לתקשורת שיווקית.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)