ביסלי משיק סדרת סטנד-אפ פרסונאלית חדשנית בכיכובו של אורי חזקיה

אסם יוצאת בפעילות ייחודית ראשונה מסוגה באינטרנט עבור המותג ביסלי בהשקעה של כמיליון ₪. במסגרת הפעילות תשיק אסם סדרה אינטרנטית מיוחדת שתאפשר לגולש ליצור מופע סטנד אפ אישי בכיכובו של הסטנדאפיסט אורי חזקיה. האפליקציה המושקעת פונה בעיקר לבני הנוער ולצעירים ותאפשר לכל גולש "לעשות סטנד אפ על החבר שלו" תוך שימוש בפנייה אישית לחבר, שילובו בקטעי הווידיאו והתייחסות ישירה בתכנים לאופיו ולאישיותו, כאילו נכח במופע אמיתי של אורי חזקיה בליווי הדמויות של ביסלי.



מנהלת שיווק חטיבת החטיפים, רחלי ירקוני-גולדשטיין, מסרה כי החדשנות באפליקציה טמונה ביכולת לייצר סרטון המשלב בין יכולת הגולש לייצר תוכן פרסונאלי הרלוונטי אליו ולחבר'ה שלו ועולם הסטנד אפ וההומור.


האפליקציה (שפותחה ע"י חברת אידיולג'יק) כוללת שישה סרטוני סטנד אפ אישיים, העוסקים בנושאים של: אהבה, טכנולוגיה, חבר'ה, בית ספר, אופנה ואוכל. הסרטונים ישלבו בין אנימציה של דמויות ביסלי לבין צילום חי ויישאו אופי הומוריסטי.



אורי חזקיה נבחר להוביל את הקמפיין בעקבות סקרים שנערכו בקרב בני נוער וצעירים, שמצאו כי הוא בין הסטנדאפיסטים המובילים והאהובים ביותר. כדי לחזק את המיצוב של ביסלי כחטיף שעוזר לפרק עצבים, ממש כמו שצחוק משחרר, הוחלט לחבר את המותג ביסלי לעולם התוכן של הסטנד-אפ.


הפעילות תעלה בסוף אוגוסט בליווי קמפיין באנרים נרחב באתרים המובילים, כחלק מקמפיין ביסלי החדש, שעולה בימים אלו בטלוויזיה בכיכובו של אורי חזקיה. הקמפיין החדש כמו גם סרטוני האינטרנט ממשיכים את האסטרטגיה של ביסלי- עצבני? תעמיס!.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח