רשת הקוסמטיקה הסלקטיבית APRIL, תחל לשווק בימים אלה בבלעדיות את המותג הצרפתי הטבעי VEGETBLE GARDEN . המותג החדש יושק במסגרת מחלקת קוסמטיקה טבעית ואורגנית חדשה ברשת APRIL . בהשקת המותג החדש, תשקיע הרשת כ-2 מיליון ₪ במסע פרסום להגברת המודעות לקוסמטיקה טבעית ואורגנית במדיה וב-32 סניפי הרשת.
ארז חלבי, סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת APRIL , מסר כי: " הצורך להשקת מותגים טבעיים ואורגניים איכותיים ובינלאומיים מגיע מרצפת המכירה. אנו נתקלים בלקוחות אשר מפתחות רגישויות ואלרגיות למרכיבים סינתטיים שנויים במחלוקת כגון: פארבנים, חומרי שימור, SLS, מסנני קרינה כימיים, צבעים ובשמים סינתטיים. הן מחפשות תחליף בריא ובטוח לקוסמטיקה הרגילה שמכילה מרכיבים אלה. ישנה מגמה הולכת וגוברת של הפחתת השימוש במרכיבים "מאיימים" ומודעות לבריאות האישית ולאיכות הסביבה.
היה לנו חשוב לאתר עבור הלקוחה הישראלית מותג טבעי בעל תו תקן בינלאומי מוכר על מנת להעניק לה אופציה טבעית טובה יותר ומענה לטיפוח איכותי ובטוח לשימוש".
בעולם, שוק הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית נמצא בצמיחה מתמדת במיוחד באירופה ובעיקר בצרפת. שם מדווחות מחלקות הקוסמטיקה הטבעית בבתי כל בו יוקרתיים כדוגמת Printemps , על התשואה הגבוהה ביותר למטר מרובע.
מחזור המכירות של שוק הקוסמטיקה הטבעית בצרפת עומד על כ- 350 מיליון אירו ומראה גידול של כ-40% מדי שנה . מומחים בתחום מעריכים כי בעוד כשנתיים יהווה השוק הטבעי כ-30% מסך כל מכירות הקוסמטיקה. בצרפת לבדה נערכו כ-400 השקות של מותגי יופי טבעיים ואורגניים בשנת 2009.
מסקרים שנערכו באירופה, לרגל השקת המותג הטבעי החדש עולה כי 43% מכלל הצרכניות מוכנות להחליף את הקוסמטיקה הסטנדרטית שלהן בקוסמטיקה טבעית נושאת תו תקן.
9 מתוך 10 נשים שהתנסו במרקם ובתוצאות של המותג הטבעי החדש- VEGETBLE GARDEN השתכנעו להמשיך ולהשתמש במוצרים טבעיים.
התדמית של מוצרים טבעיים כחסרי "סקס אפיל", בריאותיים ולא מענגים הוכחה כלא מייצגת לנוכח המציאות שבה מציע התחום מוצרים במרקם וניחוח מפנקים ובאריזות מעוצבות. גם המחירים אינם גבוהים יותר ממחירי קוסמטיקה רגילה ובמקרים רבים אף נוחים יותר.
בעידן הנוכחי, צרכניות הקוסמטיקה הטבעית אינן רק משוגעות לאיכות הסביבה וחסידות טבע, אלא נשים שדואגות לבריאותן ובריאות משפחתן ועוברות לאורח חיים בריא ומאוזן יותר. המגמה האורגנית בקוסמטיקה היא חלק ממגמה עולמית של צרכנות ירוקה, כיוון שרכישת קוסמטיקה טבעית משמעותה לא רק מוצר בטיחותי ונטול סיכונים לצרכן, אלא אף שמירה על איכות הסביבה.
תווי התקן מטעם הארגונים האורגניים מחייבים את היצרנים לעמוד בסטנדרטים של מרכיבים, ייצור, פיתוח מוצרים ואריזות ידידותיות לסביבה ומתכלות.
תו תקן הEcocert – אותו נושא המותג החדש, מפוקח על ידי הארגון הגדול ביותר באירופה והוא תו התקן הצרפתי הרשמי למוצרי צריכה.
בסדרה 5 מוצרים לטיפוח הפנים ו-3 לפינוק עור הגוף – כולם במרקמים מענגים הנושאים שמות בהשראת עולם הגסטרונומיה כמו: ג'לי, סורבה, פונדנט, גרניטה, מרמלדה ונקטר. כל מוצר מבוסס על 5 מרכיבים עיקריים המחוזקים בתמצית הצנונית המשמרת ובמרכיבי ניחוח וצבע טבעיים וטהורים לחלוטין.
טווח המחירים של המותג VEGETBLE GARDEN ינוע 139-299 ₪ .