SABON, רשת מוצרי הטיפוח והאווירה הישראלית הבינלאומית המובילה, ממשיכה את מהלך פתיחת רשת החנויות במזרח אסיה. החברה מכריזה על פתיחת 2 חנויות נוספות למותג ביפן בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר. החנות הראשונה ממוקמת בעיר אוסאקה בחנות הכלבו "טקשימאיה". זו החנות השנייה של SABON בעיר אוסאקה גודלה למעלה מ70 מ"ר. החנות השנייה ממוקמת בעיר אומיה במרכז הקניות "לומין" גודלה 69 מ"ר.
2 החנויות החדשות ביפן מצטרפות ל-6 חנויות הרשת הממוקמות בטוקיו ובאוסאקה במרכזי קניות אופנתיים ושוקקים.
מוצרי SABON פופולאריים בקרב קהל הצרכנים היפני. קהל הלקוחות מורכב בעיקר מנשים בגילאי 30 עד 50 ומזוגות צעירים. הבאר של SABON הממוקמת במרכז כל אחת מחנויות הרשת בכל מקום בעולם, הפכה ביפן לנקודת מפגש רומנטית אליה מגיעים זוגות ורוחצים יחדיו ידיים ומתנסים בחווית הטיפוח המענגת של המותג.
הניחוח המוביל ביפן הוא ניחוח היסמין, אשר פותח בישראל בעקבות דרישה של השוק היפני, הופץ ברחבי העולם וזכה להצלחה בכל המדינות בהן פועלת SABONובכללן ישראל. חנות SABON המובילה ביפן מגלגלת מחזור של כ-3 מיליון דולר בשנה.
רונן זהר, מנכ"ל SABON, מוסר: "אנו גאים על פתיחת החנויות החדשות בעקבותיהן תמנה SABON יפן שמונה חנויות מצליחות. הביקוש למוצרי SABON ביפן הולך וגדל ואנו צופים כי עד שנת 2015 תמנה הרשת כ 40 חנויות ברחבי יפן ואף להתרחב למדינות נוספות במזרח אסיה."
מוצרי הטיפוח של SABON מופיעים תדיר בעמודי הלייף סטייל של מגזינים בינלאומיים מובילים דוגמת ה"אל", "באזר" ו"מארי קלייר" היפניים, לצד מגזינים מובילים ביפן דוגמת: "ספרינג", "ויוי", "אוז", "מינה" ועוד.
SABON הינה רשת הריטייל הישראלית המצליחה ביותר בחו"ל. כיום מונה הרשת 62 סניפים בשמונה מדינות: בהולנד עשרים ושלושה סניפים, בארה"ב שלושה עשר סניפים, ביפן שמונה סניפים, ברומניה שמונה סניפים, באיטליה שלושה סניפים, בבלגיה שני סניפים ובקנדה סניף אחד. בישראל מונה הרשת 31 סניפים. הרשת ממשיכה במגמת התרחבות בינלאומית ולוקאלית.