סלוגן ולוגו חדש לקניון "הסיטי" באשדוד. המהלכים השיווקים של הקניון מוערכים בכ-160,000$

בימים אלו, משיק קניון "הסיטי" באשדוד לוגו וסלוגן חדש. שינוי הלוגו הינו מהלך בודד המהווה חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה לקניון .



הנהלת קניון "הסיטי" ביקשה לזהות את הצרכן הפוטנציאלי וצרכיו. לשם כך התבצע סקר אשר בוצע על ידי מכון "רותם" והקיף למעלה מ-1500 נסקרים. מתוך ההבנה כי הלוגו של הקניון צריך להתאים לעקרונות הקונספט החדש הוחלט להחליף את הלוגו הישן בכדי להעביר את המסרים החדשים ללא מילים אלא ע"י צורות וצבעים.



עיצוב הלוגו: שלושה כדורים בצבעי היסוד כאשר הכדור האדום במרכז ועליו המילים קניון הסיטי בגופן מעוגל ורך כאשר הסלוגן לצידו "הכי מותג שיש" כאשר האותיות מו משמשות כמילה IN באנגלית. האווירה המועברת לצופה בלוגו היא של שמחה, חדשנות ורעננות. המסר המועבר הוא של קניון הסיטי כמרכז העיר (הכדור האדום בגדול לעומת שני הכדורים הקטנים יותר) שלושת הכדורים מסמלים גם הרכב של משפחה: אבא אמא וילד. הסלוגן מעביר את המסר שקניון הסיטי ממשיך בקו ומתחייב לפעול על מנת להיות זה שיכיל את ליבת המותגים הארצית בשביל הלקוח כך שיימצא בסביבת האנשים שחברתם נעימה לו, אנשים כמוהו.



הלוגו החדש נבחר מתוך 37 חלופות שונות! ועוצב על ידי משרד הפרסום D+G אשר מלווה את הקניון.



בני חליף, מנכ"ל קניון הסיטי, מסר כי לחזית השיווקית בקניון חשיבות עליונה ולכן כיום מנהלי הקניונים צריכים להשקיע את מירב תשומת הלב שלהם בחזית זו. שכן, שם נמצאת המלחמה האמיתית על לבו של הלקוח. חשוב להדגיש כי הצלחה שיווקית יכולה להתקיים כאשר כל המחלקות של חברת הניהול נרתמות ליצירת התנאים האופטימאליים בכדי לקיים את הניהול על פי התפיסה השיווקית.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח