חברת "שורש" משנה לוגו אחרי 20 שנה

חברת "שורש" הישראלית –יצרנית האייקון התרבותי הישראלי – סנדלי "שורש" – מזה 20 שנה, ומהמובילות בעולם בפיתוח מוצרים ופטנטים בלעדיים בעולם המטיילים ופעילות השטח, בתחום הסנדלים,המימיות והתיקים – תחת המותג הבינלאומי שלה SOURCE , מבצעת בימים אלו לראשונה תהליך מיתוג מחדש. "שורש" הנה יצרנית "כחול-לבן". מוצרי החברה מפותחים ומיוצרים במפעל החברה בטירת הכרמל, המעסיק כ- 200 עובדים. היקף השקעה כולל במהלך המיתוג מחדש – כ- 500,000 ₪.


דליה כהן, מנכ"לית "שורש", מציינת כי החברה החליטה אחרי 20 שנה לערוך שינוי והתאמה של הלוגו הבינלאומי SOURCE, הכולל את סמליל פרח הלוטוס המפורסם – עליו אמון המייסד והבעלים של החברה – מר יוקי גיל, בכדי להתאים ולעדכן את הבטחת המותג הבינלאומי והערכים שהוא מייצג ומשדר כיום, ללוגו של החברה. לדבריה, החברה התפתחה עשרות מונים במשך השנים בפיתוח מוצרים ופטנטים ברמה בינלאומית בשוק האזרחי והצבאי, ועד היום נשארה עם הלוגו המקורי הראשון.


יש לציין שחברת "שורש" התפתחה מאוד בשנים האחרונות. החברה שילשה ב- 10 השנים האחרונות את מחזור המכירות שלה בעיקר בזכות הפריצה לשווקים בחו"ל. כ- 80% מפעילות החברה היא ייצוא לכ- 40 מדינות ברחבי העולם. החברה פיתחה פטנטים ייחודיים בלעדיים בתחום המימיות, הסנדלים והתיקים, המשווקים ברשתות וחנויות המטיילים ברחבי העולם. יתר על כן, מימיות החברה זוכות לביקוש רב בצבאות העולם, ביניהם יחידת המארינס של ארה"ב אשר בחרה להחליף את היצרן המקומי הגדול "קאמל בק" במימייה של שורש.


חשוב לציין ש"שורש" מנוהלת ע"פ תפיסה ערכית חברתית. מידי שנה מופרשים חמישה אחוזים מרווחי החברה לפרויקטים קהילתיים שונים בטירת הכרמל, וכן 1% ממחזור המכירות שלה למדינות בחו"ל נתרם לפרויקטים קהילתיים באותן מדינות בהן נמכרים מוצריה.


האסטרטגיה בעיצוב הלוגו החדש, עליו אמונים המעצבים יוני נסריצ'י ואמנון זמיר , היתה ליצור שפה חזותית שתבטא את מכלול הערכים של המותג הבינלאומי שלה SOURCE בהתאמה להתפתחות החברה והערכים אותם היא משדרת כיום במוצריה – עדכניות, חדשנות, דינאמיות, פשטות, גמישות, פונקציונאליות, נאמנות למקורות, דאגה לקהילה ולסביבה, אמינות, צניעות.


בנוסף לסמליל החברה, הוחלף השם המלא של החברה כדי לבטא את ערכיה, מ-SOURCE VAGABOND SYSTEMS, ל-SOURCE – CREATING FUTURE TRADITION. שמה החדש מבטא את החדשנות של כל מוצר ומוצר, את היותו מוצר מקורי וחלק מרצף ומסורת של חדשנות ועשייה המאפיינת את החברה.


השפה החזותית החדשה של "שורש" תבוא לידי ביטוי כבר בימים הקרובים בכל רובדי פעילות החברה – האריזות, השפה והמסר הפרסומי, מוצרי קד"מ, נראות בחנויות ועוד.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח