עופרה שטראוס יו"ר קבוצת שטראוס, גדי לסין נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס ורמי רונן מנכ"ל שטראוס מים הודיעו היום על חתימת הסכם שותפות בין שטראוס מים מקבוצת שטראוס ובין קבוצתHAIER , ענק האלקטרוניקה הביתית הסיני, להקמת מיזם משותף בסין בתחום פתרונות מים ביתיים. המיזם יעסוק בשיווק, מכירה ושירות של מוצרי שטראוס מים בסין באמצעות שירותי הפצה, מכירה ושירות מחברות בת של קבוצת האייר.
שם החברה החדשה Haier- Strauss water והיא צפויה להשיק את המוצרים הראשונים לשוק הסיני במהלך 2011.
המיזם הינו בבעלות משותפת של שטראוס מים 50% והאייר מוצרי צריכה 50% ויוקם בהשקעה ראשונית של 20 מיליון דולר כאשר כל אחד מהצדדים ישקיע כ- 10 מליון דולר.
יו"ר הדירקטוריון ומנהל הכספים של המיזם המשותף ימונו על ידי שטראוס מים, ומנכ"ל המיזם המשותף ימונה על ידי האייר. בדירקטוריון המיזם המשותף 3 נציגים לכל צד
השלמת העסקה מותנית בקבלת האישורים הנדרשים והשלמת הסכמים נלווים, אשר צפויים להתקבל ולהיחתם עד סוף השנה
עופרה שטראוס יו"ר קבוצת שטראוס מסרה היום :"זהו יום מרגש לקבוצת שטראוס המממשת אבן דרך נוספת בהתרחבות הגלובלית שלה תוך השקה של פעילות בינלאומית בתחום המים ביבשת חדשה שבה יש צורך אמיתי במי שתייה בטוחים ומטוהרים. זה אתגר חדש וגדול לקבוצה שלנו ואני משוכנעת שהניסיון שלנו בכניסה לשווקים חדשים ובעיקר בניהול שותפויות יהווה מפתח להצלחת המהלך ".
גדי לסין נשיא ומנכ"ל הקבוצה מסר היום:"הכניסה שלנו לסין מהווה נדבך נוסף במימוש אסטרטגיית ההתרחבות שלנו בעולם. השותפות תמנף את שילוב הידע והיכולות של שטראוס מים בתחומי הטכנולוגיה והמומחיות בפיתוח פתרונות לטיהור מים בטוחים לשתיה יחד עם המובילות והאמינות של HAIER בתחומי השיווק, ההפצה והשירות בסין."
רמי רונן מנכ"ל שטראוס מים מסר היום:"שטראוס מים מציגה היום אבן דרך ראשונה במימוש ההבטחה שלה להפוך לחברת פיתרונות מים גלובלית המתמחה בפיתוח, יצור ושיווק של המערכות המתקדמות ביותר בעולם לטיהור, סינון חימום וקירור של מי שתיה לשימוש בבית ומחוץ לבית. המחויבות שלנו לצרכנים לספק מים בטוחים ואיכותיים תהיה מיסודות הפעילות הגלובלית שלנו וכך גם בסין. זיהינו את סין כשוק מטרה בעדיפות ראשונה עם פוטנציאל עסקי גדול ובחרנו במודל של שותפות עם חברה ומותג ענק, מוערך ומוביל בסין. להאייר יכולות שיווק ,מכירה והפצה ברמה הגבוהה ביותר ובפריסה בכל סין. אנו חושפים היום לראשונה את טכנולוגיית ה- Maze, אותה פיתחנו בארבע השנים האחרונות, הטכנולוגיה מאפשרת לנו לתת מענה שלם לצרכן בשוק הסיני ותאפשר לנו להבטיח לצרכנים בשוק זה מים בטוחים ובריאים".