על מנת שהקמפיין המקוון שלך יהיה מצליח, אתה צריך לעצב באנרים אטרקטיביים, מתאימים אשר ימשכו תשומת לב הגולש. את הגרפיקה נתבל על ידי שימוש ב- Animated gif ועוד אמצעים עשירים כמו ג'אווה סקריפט, Shokwave, Flash וקודים של HTML. אין זה משנה באילו כלים תשתמש לעיצוב האתר, התחל בהגדרה מה אתה רוצה להשיג באמצעות הבאנר. מפרסמים רבים רואים את המטרה העיקרית של הבאנר כאמצעי לפיתוי הגולש ללחוץ קליק עליו, אך חשוב לזכור כי בניית מודעות למותג היא גם כן מטרה חשובה של הבאנר. אתה יכול לעצב באנר המציע בירה חינם, ובודאי תקבל תוצאות מדהימות של הקלקות. אך רק אם המטרה העיקרית שלך היא באמת למכור בירה חינם, תצליח לייצר רווחים מן הבאנר. לכן, אין זה מספיק ליצור באנר אשר יגרום לאנשים לרצות ללחוץ קליק בלבד – אתה זקוק לבאנר שיגרום לסוג הנכון של האנשים להקליק. רוכשי מדיה שונאים להודות, אך באנרים משרתים גם מטרה חשובה נוספת – בניית מודעות למותג. פלוני עשוי שלא להקליק על הבאנר שלך, אך אם הוא יראה אותו מספיק פעמים, שם המוצר או החברה שלך ייחקק בראשו, והוא קרוב לודאי יחשוב עליך מאוחר יותר כאשר יהיה בסיטואציה של קניה. או אז ייחשב הבאנר שלך להצלחה. עיצוב באנר על מנת להשיג מודעות למותג הינו תהליך שונה לגמרי מעיצוב באנר במטרה למשוך קליקים. באנר תדמיתי צריך להציג את שם המותג ואת הלוגו בצורה בולטת, בעוד באנר שאמור למשוך קליקים צריך להצניע את המוצר הנמכר, כך שיפתה גולשים להקליק ולגלות מה עומד מאחוריו. כמובן שהבאנרים הטובים הם אלה המשלבים את שתי השיטות הללו. |