כיצד התוכן באתר משפיע על יחס המרה?

מהו יחס המרה
כל מי שבונה אתר מחפש להרחיב את יחס ההמרה וליצור פניות רבות יותר דרך האתר. יחס המרה הוא למעשה מספר הגולשים שהגיבו או ביצעו פעולה כאשר ביקרו באתרכם. למשל, אתר שביקרו בו 100 גולשים ו10% פנו אליכם בעקבותיו, יחס ההמרה הוא 10% .

אחת בדרכים להגדיל המרה היא באמצעות תוכן. במאמר זה אפרוס לפניכם מספר טיפים כיצד ניתן להשתמש בתוכן על מנת ליצור היענות גדולה יותר.


איך תוכן טוב משפיע על יחס המרה
בואו נחשוב רגע על אתר ממוצע, בדרך כלל יופיעו בו דפים סטנדרטיים הכוללים דף בית, אודות (פרופיל חברה) מוצרים ושירותים (בשמות אילו או אחרים)
עכשיו בואו ונחשוב על מספר מוקדי משיכה לאתר
1. מבצעים, הטבות
2. שם מוכר של אתר או חברה מוכרת
3. ביצוע פעולות (הרשמה, מכירה, הורדת סרגלים)
4. תוכן מעניין ואיכותי
כאשר אנו מדברים על תוכן אנו מדברים על שלושה סוגי תכנים
תוכן אינפורמטיבי שיווקי
תוכן מורחב
תוכן קורא לפעולה


תוכן אינפורמטיבי שיווקי
איך אתם מעבירים את המסר שלכם בדפים הקבועים באתר. (דף בית, פרופיל חברה וכדומה) לכל אחד יש מטרה מסוימת באתר: למכור, לשווק, לחזק תדמית , לעודד פניות. כאשר המסר שלכם עובר בצורה ברורה, תוך חשיבה והתאמה לקהל יעד, קל יותר לפלח את הגולשים כבר מהרגע הראשון.

מה אתם מבליטים באתר : אנחנו חברה המטפלת באנשי עסקים המגיעים לבקר בישראל
מה היחוד שלכם: אנו מטפלים בכל הסידורים הלוגיסטיים מא-ת
מה הבידול שלכם: אנחנו עוסקים באבטחה אבל נבדלים מחברות אבטחה בפרמטרים הבאים
מהו הסגנון הלשוני שלכם: גבוה וייצוגי
לאיזה קהל יעד אתם פונים: אנשי עסקים, מארגני משלחות, עוזרים אישיים


תוכן מורחב
תוכן מורחב מאפשר לכם להעניק לגולש אינפורמציה נוספת מעבר למקובל. מאמרים מקצועיים בנושאים רלוונטיים לתחום, כתבות עדכניות, קישורים איכותיים למקורות רלוונטיים. זיכרו, באינטרנט כל זב חוטם יכול להיראות כמו חברה מקצועית המעסיקה מאות עובדים, מי שמבין יבדוק אתכם בין השורות ויחפש חומר מקורי מקצועי. בכל פעם שגולש ירצה להתעדכן בנעשה בתחום הוא יחזור אל האתר שלכם ויזכור אתכם כחברה מקצועית. חזקו את התדמית שלכם, החזירו גולשים אל האתר. תוכן מורחב טוב יכול להוות גם תיזר מעולה לקהל היעד שלכם.

חברה המתמחה במתן שיעורי עזר במקצועות הריאלים פרסמה באתר תוצאות של בחינות בגרות ישנות, נתנה טיפים כיצד להתגבר על חרדת בחינות ואף פרסמה מאמרים קלילים אודות כוכבים הוליוודיים האוחזים בתארים אקדמיים בתחום. ברגע אחד הפכה החברה מחברה סטנדרטית לשעורי עזר למקום אליו נכנסים צעירים על מנת לקרוא מידע עינייני ומעניין.


תוכן קורא לפעולה
בעצם אנו כבעלי אתר מבקשים מהגולש לבצע פעולה כלשהי. לפנות, לרכוש, להכיר. מעבר לפנייה הברורה, אנו יכולים להשתמש בתוכן נכון וברעיונות שיווקיים לא שיגרתיים על מנת לעודד פעולות. זיכרו, גם כאשר גולש נמצא באתרכם לא חייב שהוא אכן יפנה או יבצע פעולה כלשהי.

חברת ניהול משאבי אנוש שבנתה אתר חדש הוסיפה בו שאלון לבדיקת אפקטיביות הניהול באירגון. מי שנכנס אל האתר פגש שאלון ידידותי למשתמש אשר סייע לו לבדוק בזמן אמת את הניהול באירגונו. לאחר קבלת המשוב (בזמן אמת באמצעות מדד אפקטיביות משתנה בהתאם לתשובות) כל ממלא שאלון קיבל תמונת מצב של נקודות חוזק וחולשה, אחרי שאלון כזה רמת הפניות לייעוץ עלתה פלאים. חברה להפקת אירועים עודדה את הגולשים לספר על האירוע החלומי שלהם ואף הציעה לגולשים להשתתף בהגרלה בה התיאור הכי מקורי יזכה להטבה. כל דרך שתמצאו לנכון לגרות את הגולש לבצע פעולה כלשהי, יכולה להקדם אתכם על המטרה ולהגדיל אפקטיביות באתר

אולי יעניין אותך

website1
dorit-singer1
F0_0316_0200_DROR
template-1599667_640
crush
desktop-accessibility-preferences-1294499_640

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח