סימנטק, המובילה העולמית באבטחה, זמינות וניהול של מערכות מידע, הודיעה כי היא מרחיבה את מערך ההפצה שלה בישראל, עם מינוי חברת C-DATA כמפיצה לשוק הקמעונאי (consumer) .
C-DATA היא המפיצה הגדולה בישראל למוצרי מחשוב, אבטחת מידע ותקשורת, עם מותגי-על כגון Acer, hp, Dell ,CHECK POINT ועתה גם Norton.
C-DATA תפיץ את כל מגוון המוצרים של נורטון בשוק הפרטי (חנויות פרטיות) ובמגזר הקמעונאי, ביניהם נורטון 360 גרסה 4, נורטון אינטרנט סקיוריטי 2011, ונורטון אנטי וירוס 2011 המספקים פתרונות אבטחה מובילים בעולם.
החברה פועלת משנת 2002, ואנשיה נהנים משנים של ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק המחשוב הישראלי.
השילוב בין דינמיות וניסיון עשיר, מאפשר ל- C-DATA להציב סטנדרטים גבוהים של יעילות וחדשנות בהפצה, וללקוחות ליהנות מזמינות, מהירות ונגישות חסרי תקדים.
ארז מור, מנהל מכירות נורטון למגזר הפרטי באגן הים התיכון ודרום מזרח אירופה, אומר: "אנו שמחים לצרף את C-DATA למערך מפיצינו בישראל, הכולל את חברת CMS. זאת בעקבות ההכרה הגוברת בארץ ביכולות הגבוהות של מוצרי נורטון בהגנה על הנכס היקר ביותר של אנשים – מידע על צורותיו השונות, והביקוש הגובר למוצרי נורטון אצל לקוחות קצה ומשווקי משנה. אני משוכנע שיכולותיה הגבוהות של C-DATA יביאו להגדלה משמעותית נוספת בנתח השוק שלנו בישראל".
זאב רוזנקרנץ סמנכ"ל חברת C-DATA, אומר: "בתחום הפצת מוצרי האבטחה, קובעת C-Data סטנדרטים חדשים של יעילות, שירות ומהירות. המינוי שלנו למפיצי מוצרי נורטון של סימנטק – חברה עולמית מובילה ומחברות התוכנה הגדולות בעולם, הוא נדבך חשוב וחיזוק למערך המוצרים אותנו אנו מפיצים היום. הודות לתפיסת ה- Added Distributer Value שלנו, ייהנו לקוחותינו מליווי מלא בכל שלב ושלב של רכישת מוצרי נורטון ומכירתם ללקוחות קצה: הדרכה, תמיכה טכנית לפני ואחרי הרכישה, וסיוע ביישום ובהטמעה".