לרגל חג חנוכה, החל מיום א', 28.11.10 ועד סוף חנוכה, רשת קונדיטוריות ובתי קפה- רולדין, משיקה את "באפ סטור" אפליקציית אייפון המאפשרת הזמנת סופגניות ישירות ממכשיר הטלפון.
קובי חקק, מנכ"ל רשת רולדין אמר היום: "בחג חנוכה התורים בסניפי הרשת עמוסים במיוחד, על מנת להקל על קהל לקוחותינו בחרנו לאפשר להם להזמין סופגניות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר – אפליקציית אייפון ללא צורך לעמוד בתור".
ניתן לבחור ממגוון הסופגניות של רולדין, להכניס את פרטי כרטיס האשראי, לבחור מקום ושעת איסוף ולהשלים את ההזמנה בלחיצת כפתור – ללא זמן המתנה בטלפון.
את הסופגניות המוזמנות ניתן יהיה לאסוף באחת משתי נקודות האיסוף – סניף רולדין ברמת החייל – רחוב הברזל 28 והסניף המרכזי בקדימה בשעה המבוקשת.
מסקר שערכה רולדין לקראת חג החנוכה עולה כי:
– כ – 74% מהישראלים אוכלים סופגניות במהלך חג החנוכה.
– הישראלי הממוצע אוכל במהלך ימי חג החנוכה כ- 4 סופגניות.
– גברים אוכלים כמות כפולה של סופגניות ביחס לנשים: הגברים אוכלים בממוצע כ – 5.4 סופגניות בעוד הנשים אוכלות בממוצע 2.6 סופגניות במהלך חג החנוכה.
– כ – 83% מהנשאלים בסקר סבורים כי בסופגניה אחת יש יותר מ – 350 קלוריות.
– 45% מהנשים סבורות כי בסופגנייה יש למעלה מ- 500 קלוריות.
– כשליש מהנשאלים דיווחו כי יאכלו יותר סופגניות אם יתברר כי בסופגניה אחת יש רק כ – 170 קלוריות. רק 1.5% מהנשאלים ציינו כי בסופגניה אחת יש עד 200 קלוריות.
מרולדין נמסר כי בסופגניה הקלאסית של רולדין במילוי ריבת תות יש כ – 170 קלוריות וכי טווח הקלוריות בסופגניות של רולדין נע בין: כ – 170 קלוריות ועד כ – 295 קלוריות.
הסקר שערכה רולדין – רשת קונדיטוריות ובתי קפה, לקראת חג חנוכה, נערך באמצעות מכון שווקים פנורמה במסגרת סקר אומניבוס בקרב 512 גברים ונשים, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישובים היהודיים במדינת ישראל.
קובי חקק – מנכ"ל רשת רולדין אמר היום: "על מנת לעמוד בביקושים הצפויים לסופגניות ייצרנו 35 טון גנאשים בטעמים שונים, רכשנו 20 טון שמנת מתוקה, 15 טון שוקולד בלגי, 35 טון קמח, 27,000 ליטר שמן קנולה, 20 טון ריבה, 15 טון ריבת חלב, 3 טון סוכר. אנו מעריכים כי במהלך חג החנוכה ימכרו למעלה ממיליון סופגניות וצופים גידול של 20% במכירות לעומת אשתקד ."
"השנה, לקחנו את פיתוחי הסופגניות צעד קדימה וייצרנו סדרת סופגניות ייחודיות – Special Edition בטעמים נועזים, במטרה להעניק לקהל לקוחותינו חווית טעמים יוצאת דופן בשולחן החג. בקולקציית הSpecial Edition ניתן למצוא את הטעמים: טרופ שמפיין, וויסקי קרמל, מרשמלו ורוד ופופקורן מתוק. סופגניות אלו ימכרו השנה לצד הסופגניות המשודרגות בטעמי גורמה וסופגניות קלאסיות, שיעניקו לקהל לקוחותינו חגיגה צבעונית וחווית טעם יוצאת דופן ומעוררת חושים."
עוד הוסיף חקק כי: "מידי שנה ניכרת מגמה של עלייה במכירת סופגניות גורמה לעומת הסופגניות הקלאסיות. הקהל הישראלי כבר התרגל לקשט את שולחן החג עם סופגניות מגוונות בטעמים וצבעים, ולא מסתפק בטעם המסורתי של ריבה קלאסית. טעמי הגורמה הפכו להיות לחלק בלתי נפרד מחוויית החוגגים בשולחן החג, בזמן הדלקת הנרות, ואף לנושא שיחה סביב הטעם האהוב על כל חוגג. גם השנה אנו מידעים את קהל לקוחותינו בערך הקלורי של מגוון הסופגניות, שמתחילות מ-כ 170 קלוריות לסופגנייה במשקל של כ-40 גר'".