לראשונה בעולם, בלוגרית אופנה מובילה מונתה למנהלת קריאטיבית של מותג אופנה.
הבלוגרית והעיתונאית יעל רגב, אשר מתחזקת זה כשנתיים את בלוג האופנה Kalba in Glam Town, התמנתה בימים אלו למנהלת הקריאטיבית של רשת האופנה למידות גדולות ml. במסגרת התפקיד, תהיה אחראית רגב על ייעול, הידוק ומיתוג החברה ועל מיצובה כחברה רעננה וטרנדית אשר ניצבת בראש החנית בכל הנוגע לעיצוב למידות גדולות בארץ וזאת תוך פיתוח שיטות ופתרונות חדשים ויצירתיים עבור קהל היעד.
התפקיד הנחשק, הוצע ליעל רגב ע"י הבעלים אבי מלכה, לאחר שהנ"ל נחשף לקמפיין מתוקשר שיזמה רגב בפייסבוק ובבלוג האישי שלה, קמפיין שיצר הד תקשורתי ובו יזמה את מינויה לתפקיד מנהלת קריאייטיבית מתוך הרצון להפוך את הרפרטואר של ml למעניין, רלוונטי, אופנתי וחדשני.
לדברי אבי מלכה, מבעלי ריטייל ישראל המפעילה את רשת ml: "אנו מודעים לעובדה כי הבחירה ביעל רגב, בלוגרית ועיתונאית, לתפקיד מנהלת הקריאטיבית של המותג ml היא חתרנית ונועזת, אבל זוהי בדיוק המטרה שלנו- להמחיש את מהותו של ml כמותג חדשני ומעודכן אשר מתכתב עם המתרחש בעולם האופנה הבינלאומי העכשווי".
עוד הוסיף מלכה: "אנחנו מברכים על הצטרפותה של יעל רגב ומאמינים שהיא תהווה ערך מוסף ענק לחברה".
לדברי יעל רגב: "אני גאה על הצטרפותי למשפחת ml, ומאמינה שיחד נוכל להמשיך ולחזק את מעמדה של ml כחברה המובילה בישראל למידות גדולות ".
יעל רגב (27) החלה את קריירת האופנה שלה בגיל 18 כאשר הייתה אחת מראשוני המעצבים שהציעו את מרכולתם בבוטיק המעצבים המקורי בדיזינגוף סנטר. רגב למדה לתפור בגיל צעיר לאחר שהגיעה למסקנה כי החנויות אינן מספקות בצורה הולמת את צרכיה כאישה במידה גדולה והחליטה לדאוג בעצמה לצרכיה הסרטוריאליים. בשנת 2006, תוך כדי לימודיה באוניברסיטה העברית בירושלים, החלה רגב לכתוב על אופנה עבור פורטל nana10. בשנת 2008 הקימה רגב מותג לבגדי כלבים ובמקביל השיקה את בלוג האופנה והתרבות המצליח Kalba-in-glam-town. בשנת 2010 החלה רגב לכתוב עבור מגזינים שונים מבית "ידיעות אחרונות" והייתה הבעלים של טור מתוקשר וסנסציוני על אופנה במידות גדולות בפורטל Ynet.