הקמפיין שעלה באתר "אייס" הוא קמפיין לקראת הכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. הקמפיין הוא בשיתוף אתר "אייס", אחד מנותני החסות לכנס.
הכנס המקצועי השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, זוכה הפעם להדים רבים בקרב העוסקים בענף. כידוע, התכנית המקצועית תוקדש רובה ככולה למדיה הדיגיטלית, מאפייניה, השלכותיה והשפעתה על עתיד ענף יחסי הציבור והדוברות.
גופים וארגונים שונים נתנו חסותם לכנס, יחד עם ביסוס שיתופי פעולה אסטרטגיים בין האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות לגורמים אחדים. דוגמא חשובה, מהווה שיתוף הפעולה האסטרטגי עם אתר "אייס", שהינו האתר הייחודי והמיוחד לעוסקים בתקשורת, יחסי ציבור ודוברות.
הקמפיין המשותף שעלה השבוע באתר "אייס", עורר עניין רב וסקרנות בקרוב העוסקים בענף, והינו רק חלק מתכנית לקידום הכנס המקצועי של האיגוד.
סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, בירכה על כך, וציינה כי הפעילות המקצועית המשותפת עם "אייס", היכרות קרובה עם העורכים, הכתבים ואנשי המערכת – יתרמו להידוק הקשרים המקצועיים ולהבנה בין עיתונאים לאנשי יחסי ציבור.
אורי רודריגז גרסיא, מנהל התוכן של אתרי האינטרנט מקבוצת קו מנחה: "אין ספק שהקמפיין עורר הדים וקבלנו המון תגובות, בניהם אנשי יח"צ שכעסו עלינו שהשתמשנו בשמם או כאלה שלא ציינו את שמם – אף אחד מהם לא ידע במה מדובר. אתר "אייס" החליט לשתף פעולה עם האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ולקחת חלק בתוכן הכנס, כי אנו רואים שענף יחסי הציבור הופך להיות משמעותי יותר ויותר בעולם בשיווק והתקשורת והאיגוד הישראלי ליחסי ציבור מאגד את אנשי המקצוע, מציע להם הכשרה כמו הכנס הקרוב שיוקדש לניו-מדיה".