ריקושט יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת לרגל עונת התרמילאות תחת הסיסמא "קרנבל בריקושט"

רשת "ריקושט" המתמחה בנופש, פנאי, טיולים וחיילים, התופסת כ – 65% משוק התרמילאים, נערכת לקראת העונה בקרנבל תרמילאות, במסגרתו היא יוצאת במגוון מבצעים על מגוון גדול מאוד של תרמילים וציוד מקצועי.



לדוגמא, הנחות של בין 50% – 30% ינתנו על תרמילים מקצועיים במותגים מובילים: TATONKA, VAUDE ,OSPREY , ,CERROTORRE , LOWE ALPINE ועוד מבצעים על נעלי מטיילים, שקי שינה, ביגוד מטיילים ועוד.



הקרנבל יגובה בקמפיין פרסום שכולל ג'ינגלים ברדיו ומודעות בעיתונות ארצית ומקומית ובאינטרנט בתקציב של כחצי מיליון ₪.



הקרנבל ילווה במערך הרצאות מוגבר למטיילים בסניפי הרשת, למגוון היעדים. הכניסה להרצאות חופשית והן מועברות ע"י מיטב המדריכים והמטיילים.



היקף שוק התרמילאים גדל מידי שנה והוא עומד על כ – 40,000 תרמילאים היוצאים בעיקר ליעדים במזרח הרחוק, בדרום אמריקה ובאוסטרליה וניו זילנד ומוערך בכ – 60 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים