חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור השיקה מחדש את המותג הקולינארי הבינלאומי המוביל – קנור

למעלה מ- 1400 שפים מקצועיים נציגי בתי מלון מובילים, מסעדות, אולמות אירועים וחברות קייטרינג מכל רחבי הארץ, נטשו את המטבחים בגשם שוטף לטובת אירוע גאלה שנערך במתחם האווניו ביום רביעי (5.1), לרגל השקתו מחדש של המותג הקולינארי המוביל קנור.



חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מצטרפת למהלך בינלאומי חוצה מדינות ומשיקה מחדש את המותג הקולינארי– קנור. ההשקה כוללת מהלך רחב היקף אשר יביא לידי ביטוי את המסר המרכזי של המותג "התשוקה לטעם בטבע שלנו".



החלק הקולינארי, שנרקח על ידי השף אבי שטיינץ, הוגש לאורחים בדוכנים שעוצבו כשוק איכרים ססגוני.


החלק האומנותי של האירוע, כלל מופע מוסיקלי של תזמורת הפילהרמוניק ומופע סטנד אפ של אדיר מילר שהנחה את הערב כולו ותיבל את הערב במנות גדושות של הומור.



הגיעו לחלוק את תשוקתם לאוכל- אנג'לו טרוקיה, מנכ"ל יוניליוור ישראל, חיים שפיגל – ראש אגף רכש ומזון ומשקאות של מלונות דן רן כצמן – מנכ"ל נורקייט אריק פורת – שף ראשי של מלון דן אכדיה, חיים אסולין – שף ראשי של רשת קפה קפה, שלום קדוש – שף מלון לאונרדו פלאזה בירושלים, חי שוורץ – יו"ר איגוד השפים ושף ראשי של נורקייט ועוד רבים…



משתתפי מאסטר שף – אדי מזרחי ואיציק הראל ניצלו את ההזדמנות החגיגית להחלפת מתכונים עם גילי חיים השף הראשי של החטיבה והביעו התפעלות מהנוכחות הגבוהה של עמיתיהם לאהבה לאוכל. "שיחקתם אותה" אמרו השניים לניר אילני, מנכ"ל יוניליוור פוד סולושיינס ישראל, "הצלחתם להביא את כל קהילת השפים – מי נשאר לבשל במטבחים?". ניר אילני הודה להם ותיקן "לא סתם שפים – אלא מאסטר שפים." ומי שהקשיב טוב יכול היה לשמוע את השניים מלחששים בין ביס לביס, על תוכנית בישול חדשה בכיכובם שמתבשלת בימים אלה.



שיר זכאי, מנהלת שיווק חטיבת השוק המקצועי ביוניליוור ישראל: "בהיותנו החטיבה המובילה בשוק המקצועי, המשימה המרכזית שלנו הינה לתת ללקוחותנו מגוון פתרונות, יעוץ וליווי באמצעות המוצרים הטובים ביותר בשוק וידע מקצועי המבוסס על ניסיון ארוך שנים וקהילת שפים גדולה המלווה את החטיבה. עוצמתו של קנור כמותג בינלאומי והמקצועיות הבלתי מתפשרת של החטיבה בארץ ובעולם, מאפשרים לנו להציע מוצרים ושירותים המותאמים לצרכיו של כל לקוח ולקוח, בשיתוף עמו, כך שיוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו הסועדים. התשוקה לטעם נמצאת בבסיס העבודה של כל שף ושף והיא זו שתלווה את כל פעילות המותג מול הלקוחות. אנו גאים להיות חלק מהמהלך הבינלאומי של השקת העולם החדש של קנור – הבחירה הבדוקה והבטוחה עבור שפים ברחבי העולם ובטוחים כי הוא יסייע לנו להמשיך לתת לקהל לקוחותינו את הטוב ביותר."



באספקט המוצרי כולל המהלך ארגון מחדש ובניית של סדרות מוצרים המותאמים לצרכים השונים של השפים. בשלב הראשון יושקו מוצרי הצירים והתיבול תחת הסדרות החדשות ובהמשך יתרחב המהלך גם לקטגוריית המרקים והרטבים.



מגוון המוצרים של קנור כולל סדרות מוצרים בקטגוריות הצירים, תיבול, מרקים, רטבים, תבשילים, תוספות לארוחות ועוד.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר