ניר גלבוע הצטרף למחלקה הדיגיטלית בחברת יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי גולדפינגר תקשורת כמנהל מקצועי.
גלבוע, ששימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנהל תוכן ופרויקטים בחברת Refresh ולפני כן היה עורך תוכן סלולרי בחברת לוגיה – ספקית התוכן הסלולרי של סלקום, הינו בעל ניסיון עשיר ומגוון בניהול מוניטין של חברות ברשת.
המחלקה הדיגיטלית בגולדפינגר תקשורת אחראית על ניהול המוניטין של מותגים מובילים וחברות גדולות במשק ברשתות חברתיות, לרבות ניהול ערוצי שיחה ברשת, ביניהם פייסבוק, בלוגים, טוויטר ועוד.
סמנכ"ל גולדפינגר תקשורת, יאיר קופולוביץ': "מינויו של ניר והרחבת המחלקה הדיגיטלית בחברה הינם חלק מההבנה שיותר מאי פעם ניהול המוניטין במרחב המקוון הינו כלי הכרחי בניהול התקשורתי הכולל ללקוחות. אני מאחל לניר הצלחה בתפקיד".