לראשונה בישראל, חברתiGeo מקבוצת גיאוקרטוגרפיה, הקימה קבוצת מיקוד למובילי דעה ברשת. המדובר בפאנל מומחים ומשפיענים הפעילים ברשת האינטרנט, שיוכלו לסקור ולבחון מוצרים ושירותים שונים עבור חברות וארגונים.
השירות החדש פונה בעיקר למנהלי השיווק בחברות ומעניק להם נגישות מלאה למובילי הדעה ברשת, להתייעץ איתם, לקבל מהם תובנות והמלצות, ולחשוף בפניהם את המוצר /שירות/אפליקציה/רעיון.
"בעידן המדיה החדשה, נפתחה זירת התנהלות חדשה מול הלקוחות שלך: פלטפורמות תוכן, רשתות חברתיות, בלוגים ועוד", אומר עינת זקריה, מנכ"ל iGeo, "אחת לשבוע מתכנס פאנל מומחים יוקרתי שמורכב ממובילי דעה במדיה החדשה. חברי הפאנל, עומדים לרשות לקוחות הקבוצה, במענה לסוגיות/ שאלות בתחומי המדיה החדשה, החל ממוצרים, אפליקציות, מצגות, קונספט/רעיון שיווקי למדיה החדשה, חשיבה לעומק ושיתוף בידע של מהלכי שיווק דיגיטלי, בירור צרכים ועמדות ביחס לפעילות דיגיטלית וחיבור הפעילות לפעילות השיווקית הכוללת (קרוס מדיה) ועד העלאת רמת השימושיות, הנגישות והאטרקטיביות של המוצר/השירות".
לכל סוגיה שיווקית/טכנולוגית ניתנת חצי שעה בה מומחי הפאנל מעלים שאלות, הערות והכוונה מקצועית. מטרת הפאנל לזהות מהלך שיווקי/מוצרים חדשים בעלי פוטנציאל גבוה ליישום במדיה החדשה.
פאנל המומחים של iGeo מקבוצת גיאוקרטוגרפיה, שייקרא Digital focus group מורכב ממומחי מדיה חדשה, בעלי ניסיון עשיר בתחומי הטכנולוגיה, עסקים וייעוץ שיווקי. חברי הפאנל נבחרו בקפידה ככאלה המוגדרים כמשתמשי מדיה חדשה כבדים וממלאים תפקיד של משפיענים במדיה החדשה, כמי שמסוגלים לייצר באז ויראלי באמצעי המדיה החדשה ולהניע מנגנון הפצה רחב ברשת האינטרנט.
לדברי עינת זקריה, מנכ"ל iGeo: "הקונספט החדש נוצר כמענה לדרישות השוק בעידן סוער ומשתנה. מנהלי השיווק, ההנהלה ודירקטוריונים של ארגונים נדרשים לתת מענה לפיתרונות טכנולוגים, דיגיטליים ופיתוחים שונים שמגיעים מעולם שמתפתח במהירות. קבוצת מומחים שעומדת לרשות הלקוחות שלנו, עוזרת לדייק את המוצר, את המהלכים הדיגיטליים המומלצים, ולהפיק מקסימום תועלת".