אוגילבי אינטראקטיב , מעלה בימים אלה קמפיין אינטרנט ראשון לחברת לונבו הסינית לסדרת מחשבי ThinkPad של חברת IBM תחת הסיסמא "מנפילה להצלה בפחות משנייה"
לדברי קרן סטיבנסון, מנכ"ל אוגילבי אינטראקטיב, קמפיין האינטרנט של IBM הגדיל בצורה משמעותית את מכירות והמודעות לניידים האיכותיים של יבמ ולכן החליטה חברת Lenovo להמשיך את ההתקשרות עם אוגילבי אינטראקטיב. "האינטרנט מהווה מדיום מרכזי בפעילות השיווק של החברות ואף נראה כי השוק הניידים כולו גילה את יתרונות המדיום,אם באמצעות קמפיינים שוטפים אם באמצעות אתרי סחר אלקטרוני", ציינה סטיבנסון.
קמפיין האינטרנט יעלה ביום ראשון הקרוב (11/9) והוא ימשך עד ה –31.9 הקמפיין יופיע באתרים וואלה, YNET, START ו- MSN הוא יעלה בשימוש במוצרי פרימיום באתרים עם שילוב של מדיה עשירה( טופלייר) ובאנרים בערוצים הרלוונטים . הקמפיין יעלה במקביל לקמפיין עיתונות.