'דיינרס קלוב ישראל' מכריזה על מהלך אסטרטגי-שיווקי חדש לכרטיס האשראי 'דיינרס', בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪. מטרת המהלך: להגדיל את מספר הכרטיסים ולהגביר את המכובדות של דיינרס בשוק הסליקה הישראלי.
ישראל דוד, מנכ"ל Cal ויו"ר דיינרס אמר "אנו מאמינים בערכו וכוחו של כרטיס הדיינרס, ורואים במעטפת האסטרטגית החדשה פלטפורמה אמיתית להפיכת דיינרס לכרטיס השני הראשון בארנק. המהלך יאפשר נגיעה בקהלים חדשים ויעניק לדיינרס נוכחות קבועה ואיתנה בשוק האשראי הישראלי".
אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק ב- Cal אמר: “המיתוג החדש של דיינרס, מושתת על האסטרטגיה הבינלאומית של הכרטיס המדברת על שייכות אישית (belong). מצאנו כי השייכות לעולמות תוכן שונים בתרבות הפנאי היא המבדילה בין מחזיקי כרטיס דיינרס. כיוון שלכל אחד יש את הפנאי שלו, בנינו הצעת ערך המורכבת מארבעה עולמות תוכן, שיאפשרו לכל לקוח לעטוף את החוויות האישיות והעסקיות שלו במועדון פנאי אחר, שיעניק הטבות ושירותים המתאימים לו".
במסגרת המיתוג החדש מתוכננים לכרטיס דיינרס ארבעה מועדונים שיעסקו בעולמות תוכן שונים, כגון מועדון High Miles המיועד בעיקר לחובבי טיסות ולאנשי עסקים, ויבודל בזכות יחס המרה שאין כמותו בשוק לכרטיסי פלטינום – 300 ₪ לנקודת טיסה באל על, ומועדון Fine and dine המיועד לאניני הטעם, ויעניק הנחות במסעדות, בצימרים ובאתרי ספא, הנחות בגלריות ומוזיאונים, חברות במועדוני יין וסיגר, וכן מועדונים לאורח חיים הבריא וגאדג'טים.
המהלך האסטרטגי-שיווקי החדש כולל שינוי בשפה התקשורתית של המותג. העיצוב החדש מחזק את המותג כחוצה גבולות וככזה הפותח עולמות חדשים בפני מחזיקי הכרטיס. עד היום, כל רמות כרטיסי דיינרס היו כסופים ועליהם היתה מוטבעת רמת הכרטיס – בינלאומי/זהב/פלטיניום. במסגרת המיתוג החדש, עוצבו כרטיסי דיינרס באופן שונה, ואיור 'הגלובוס הנשפך' של דיינרס הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הכרטיס. כמו כן, כרטיסי הפלטינום בודלו ונצבעו בשחור, כנהוג בכרטיסים יוקרתיים.