חברת "רקיט בנקיזר" משקיעה בימים אלו כמיליון ₪ בקמפיין אינטרנט חדש של המותג "וניש קליה", מסיר כתמים. במסגרת קמפיין"ילדים love כתמים" , שיעלה ביום ראשון למשך שלושה שבועות, יושק מיניסייט ייעודי, המזמין הורים להעלות תמונות של ילדיהם עם בגדים מלוכלכים. מספר ילדים יזכו לדגמן בקטלוג האופנה של קדס קידס ובנוסף 20 מהתמונות המוצלחות ביותר יזכו בשוברי קנייה בסך 200 ₪ לרכישת בגדים ברשת קדס קידס. מי שיחליט על הזוכים יהיו צוות שופטים אשר יכריעו מי מהילדים יעלו לשלב האודישנים ויתמודדו על הזכייה בקטלוג.
קמפיין האינטרט, באמצעות משרד רגב-קוויצקי, יהיה בפריסת באנרים רחבה באתרים מובילים: ynet, מאקו, גוגל ותפוז. הקמפיין כולל באנר וידאו ייחודי, המתפרץ על המסך בו נראה ילד שובבי אוכל, מתלכלך ונהנה עד שגם מסך המחשב מתלכלך וירטואלית.
לדברי דורי פרום, מנהלת מותג וניש קליה בחברת רקיט בנקיזר: "וניש קליה יוצאת במהלך חדשני וחוויתי להורים ולילדים באמצעות פעילות אינטרנטית ענפה. המטרה המרכזית בפעילות היא יצירת פעילות חווייתית בין ההורים למותג ולהביא משתמשות חדשות לקטגוריית מסירי הכתמים, בעיקר אמהות לילדים צעירים המתמודדות לראשונה עם הסרת כתמים". לדבריה: "כמותג המוביל בקטגוריית מסירי הכתמים, אנו רוצים לייצר נאמנות למותג באמצעות פעילות אינטרנטית חדשנית ומרעננת".
עוד הוסיפה פרום: "החיבור של וניש קליה למותג אופנה מוביל לילדים הוא מתבקש, קדס קידס היא רשת גדולה בפריסה ארצית רחבה והילדים שיזכו יככבו בקטלוג הרשת".
רקיט בנקיזר היא יצרנית מוצרי צריכה מובילה בעולם בתחום הנון–פוד ויצרנית תרופות ללא מרשם. בין המותגים הבולטים של החברה אפשר למנות את: פיניש, סיליט, וניש קליה, קולון, איירוויק, נורופן ועוד.