"מחלבת בית יצחק" בחרה במשרד המיתוג "צבי לוין"

חברת המיתוג LEVIN BRAND BOUTIQUE של הפרסומאי צבי לוין, נבחרה לטפל בתקציב הפרסום של "מחלבת בית יצחק". תקציב הפרסום השנתי יעמוד על 3 מיליון ₪. משרדו של לוין ילווה את מחלבת הפרימיום במהלך תקשורתי רחב היקף לרגל ציון 50 שנות פעילות.

מחלבת בית יצחק הוקמה בשנת 1961 במושב בית יצחק שבשרון ונמצאת בבעלותם של צבי ולסלי מאיר. המחלבה מתמחה ביצור גבינות ויוגורט, ועל מוצריה נמנים 'יוגורמה' יוגורט מחלב כבשים, סדרת 'גבינות הגאודה ההולנדיות המסורתיות', ושלל גבינות ומשקאות יוגורט נוספים אשר נושאים את מיתוג המחלבה, דוגמת לבנה מחלב כבשים, גבינות שמנת עיזים, גבינת חלומי, גבינת ריקוטה, משקה יוגורט מחלב עזים ועוד.


ב-15 השנים האחרונות מערך ההפצה הבלעדי של המחלבה נעשה באמצעות חברת תנובה, לשוק הקמעונאי (רשתות השיווק והמרכולים) והמקצועי כאחד (בתי מלון, מסעדות, בתי קפה וכיו"ב).


צבי לוין , הקים את חברת המיתוג בשנת 2004, לאחר 25 שנות פעילות כשותף, ומייסד משרד הפרסום "פוגל לוין". בין לקוחותיו של לוין, נמנים כיום, חברת סינרון מדיקל, קבוצת רותדנש, חברת ההסעים בון תור, פסטה דלה קזה, ענק הבלונים ועוד.



יצוין כי לאחרונה שכרה המחלבה לראשונה גם משרד יחסי ציבור והצטרפה למחלקת הצרכנות של משרד יחסי הציבור "דני לוי תקשורת".



שוק מחלבות הפרימיום בישראל וביניהם מחלבת בית יצחק, צובר בשנים האחרונות תאוצה רבה, הערכות תקציבי הפרסום, בשוק מחלבות הבוטיק, נעות בין – 1 מיליון דולר ועד כשלושה. לפי נתוני יפעת, בשנת 2011, עמד תקציב הפרסום של מחלבות גד על כ-3.6 מיליון דולר במחירי מחירון. משק צוריאל פרסם בהיקף של 1.5 מיליון דולר ומותג 'פיראוס' מבית תנובה פרסם בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר.



אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח