· שם: לימור אלפסי, מנהלת שיווק
· שם החברה: קולנוע חדש בע"מ (קרוקס ישראל)
· שנת הקמה: קולנוע חדש- 1983, קרוקס- 2002
· מספר עובדים: 400
חברת קולנוע חדש נוסדה ב-1983 ועוסקת ביבוא הפצה ומכירה של מספר מותגים, ביניהם נעלי קרוקס, נעלי בלנדסטון (אוסטרליה), נעלי גלגלה (צרפת), כפכפי אצבע אושן מיינדד (חברת בת של קרוקס) ועוד. רשת חנויות קרוקס, אשר נפתחה לפני כשלוש שנים והפכה זה לא מכבר לרשת הנעלה מהמובילות בישראל, מונה כיום למעלה מ-50 חנויות בבעלותנו המלאה ופרוסה ברוב הקניונים והמתחמים המובילים בארץ .
לימור אלפסי, בת 36, נשואה +2 , מנהלת השיווק של קרוקס ישראל מזה שנה וחצי ואחראית על תחומי הפרסום, השיווק, והיח"צ של כלל חנויות הרשת. גרה במושב רינתיה הפסטורלי (בסמוך לשדה התעופה), שימשה בעבר כאחראית שיווק ומנהלת תקשורת שיווקית בחברת רו"ח הגלובלית Deloitte בריטמן אלמגור זהר וניהלה צוותי שימור לקוחות בחברת YES.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? קרוקס משקיעה את רוב המשאבים שלה בשנים האחרונות בפיתוח דגמים חדשים עבור קהלים שונים ומגוונים ולכל שעות היום.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
בשנה וחצי האחרונות אנו מקפידים על הפקת קטלוג אופנה עונתי, המשקף יותר מכל את התפתחות המותג, וכולל את דגמי החברה החדשים. הקטלוג נשלח לכלל חברי המועדון (למעלה מ- 150,000) ומופץ בחנויות הרשת.
3. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
נעלי "מליסה" יצאו בקמפיין חוצות שייזכר לדעתי לאורך זמן
4. השאלון האישי :
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? נשים חזקות ודומיננטיות לאורך ההיסטוריה שהשפיעו
והצליחו בזכות דמיון, יצירתיות ושילוב משימות, מטרות ועולמות שונים והורי היקרים שהחדירו בי ערכים של יושר, הישגיות, השקעה והתמדה
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? אסטרטגיית אוקיינוס כחול
עיתון/ מגזין מועדף TheMarker
דף הבית שלך באינטרנט www.crocs.co.il
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – קפה ביאליק
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? מאזדה 3
מהו ג'וב חלומותיך? אני נהנית מאוד ממה שאני עושה היום ורוצה בתפקיד שתמיד יפעיל את הדמיון והיצירתיות בכל יום ויום.
חופשה חלומית: הרבה חול וים, איים קסומים ובעיקר עם המשפחה צמוד צמוד