לקראת טקס "האריה השואג" – אירוע המצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות,
ערך מכון המחקר Market Watch סקר בנושא אופן צריכת התקשורת באוכלוסיה. הסקר במלואו ייחשף היום (31.5.11) במהלך הטקס שיחל בשעה 19:00 באולם 'וואהל', שליד אונ' בר אילן.
לבקשת האיגוד ערך מכון המחקר Market Watch סקר בנושא אופן צריכת התקשורת בקרב האוכלוסייה היהודית דוברת העברית בישראל בגילאי 18 ומעלה.
להלן חלק ממצאי הסקר:
- על אף שהציבור תופס את הכתבים בעיתונות הכתובה כיותר אמינים מאשר בלוגרים באינטרנט, רוב הציבור מעדיף דווקא לצרוך מידע בכל הנושאים ותחומי העניין באינטרנט.
- 55% מהציבור ציינו כי הם (עדיין…) מאמינים יותר לכתבים בעיתונות הכתובה מאשר לבלוגרים באינטרנט.