בשנות ה-90 סדרת הפאוור ריינג'רס היתה הסדרה המובילה בעולם בתחום מותגים לילדים בגילאי 2-11, ובישראל נמכרו באותה תקופה כמויות אדירות של דמויות פאוור ריינג'רס. בימים אלה, במקביל למדינות נוספות בעולם, מושקת בישראל גרסתה החדשה של הסדרה: פאוור ריינג'רס הסמוראי, המבוססת על סדרת האקשן היפנית "סופר סנטאי" שהותאמה לקהל המערבי.
חב' "צעצועי אילנית" קיבלה את הזיכיון הבלעדי מחב' "סבן מותגים" לשיווק דמויות הפאוור רינג'רס סמוראי במגוון דגמים וגדלים.
דורון פלד מנכ"ל משותף בחברת "צעצועי אילנית": "בשנות ה-90 מחזור המכירות של דמויות הפאוור ריינג'רס בישראל היה גדול מאוד והצפי שבשנת 2011 ישבור את שיאי המכירות ויהיה כ-24 מליון ₪".
מיליוני ילדים ברחבי העולם (ארה"ב, בריטניה ועוד) קיבלו בסערה גדולה את הלהיט החדש של הפאוור ריינג'רס סמוראי, גרסת 2011 כאשר הושקה הסדרה החדשה והאגדית לראשונה בטלוויזיה.
הפאוור ריינג'רס הוא מותג אוניברסלי, המספק לילדים: בידור, הומור, הרפתקאות ומסרים חיוביים שההורים מעריכים.
בשנות ה-90 הפכה סדרת הפאוור ריינג'רס להצלחה חסרת תקדים בכמה קטגוריות: בידור לילדים, מוצרי צריכה ומותג סגנון חיים וזכתה לרייטינג שיא בשידור טלוויזיוני במספר רב של מדינות והובילה בעולם בתחום מותגים לילדים בגילאי 2-11.
בשנת 2000 נמכר המותג כחלק מ- FOX FAMILY לחברת Disney בסכום של למעלה מ-5.6 מיליארד דולר. במאי 2010 רכש חיים סבן את המותג מחברת דיסני.
סדרת הפאוור ריינג'רס, כאמור, היתה בשנות ה-90 לסדרה המובילה בעולם בתחום מותגים לילדים ובישראל נמכרו באותה תקופה כמויות ענקיות של דמויות. פאוור ריינג'רס מושקת בימים אלה בישראל, במקביל למדינות נוספות בעולם, בגרסתה החדשה: גרסת הפאוור ריינג'רס הסמוראי, המבוססת על סדרת האקשן היפנית "סופר סנטאי" שהותאמה לקהל המערבי.
חב' "צעצועי אילנית" קיבלה את הזיכיון הבלעדי מחב' "סבן מותגים" לשיווק עשרות דמויות פאוור ריינג'רס סמוראי בגדלים שונים. דורון פלד, מנכ"ל משותף בחב' "צעצועי אילנית" מציין כי החברה משקיעה כ-13 מליון ₪ בהשקת המותג בישראל.