ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של גלובס, האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, והשיווק, תיערך ב- 13.7.2011 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011.
כמדי שנה, תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו. בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת הוועידה: הצרכן המשתנה בעולם הניו-מדיה; עתיד ענף התוכן כענף הייצוא של ישראל; אינטרנט המחר – תשתית הפס הרחב בישראל; אסטרטגיות לצמיחה עסקית; משרד הפרסום העתידי; תוכן שיווקי מול רגולציה; השיווק ברשתות החברתיות ובסלולר; הרעיונות של מחר בתחום ה- Gaming ועוד.
ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של גלובס תציג את המגמות הבולטות בענפי התקשורת, האינטרנט, המדיה, הפרסום והשיווק, שישפיעו על העשור הקרוב. בין יתר הדוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי לקחת חלק בוועידה ניתן למנות את שמם של: אייבי קלאסן, העורכת הראשית של Advertising Age ; נוח ברייר, מומחה למיתוג, יזם אינטרנט מוביל, מייסד ומנכ"ל חברת Percolate ; דייוויד בלמברג, מנכ"ל בלמברג קפיטל; טוני צ'יימברס, מנכ"ל EMEA וולט דיסני העולמית; סיימון בונד, מנהל חדשנות ופיתוח עסקי עולמי Proximity BBDO ואיגור פוזניאק, נשיא ומייסד Lima Sky ומפתח הדודל ג'אמפ – אחד ממשחקי האייפון הנמכרים ביותר. כמו-כן, גם שר התקשורת, משה כחלון, ייקח חלק בוועידה.
במסגרת ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של גלובס יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר". מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.