אחת החברות הגלובליות ביותר, ווסטרן יוניון (Western Union) חוגגת את יום ההולדת ה- 160 שלה בהשקת החיפוש אחרי האדם המרושת ביותר בעולם. עם 455,000 אתרים ב- 200 ארצות וטריטוריות, לווסטרן יוניון יש נוכחות פיזית גדולה יותר מאשר לכל חברה אחרת בעולם. היא גוברת במספר על רשת המסעדות הגלובלית המפורסמת בעולם, מקדונלד'ס, עם יותר מפי עשרה אתרים.
כדי לחגוג מעמד מיוחד זה קוראת ווסטרן יוניון לישראלים המרושתים ביותר בעולם לצעוד קדימה ולהשתתף באתגר של ווסטרן יוניון – Western Union Challenge ב- www.westernunionworld.com/yourworld
החיפוש יקודם ע"י יישום אינטראקטיבי מקוון חדש, הנקרא Your World אותו יצרה ווסטרן יוניון לציון יום ההולדת שלה. היישום ממחיש את קשריהם הגלובליים של החברים ב- Facebook, ומשתמשים מקבלים ציון המראה עד כמה הם מרושתים ברמה גלובלית. הם יכולים להשוות את דירוגיהם מול חבריהם ב- Facebook, מול אחרים בישראל ומול אחרים בעולם.
בהשקת ה- Network Challenge אמר היקמט ארסק (Hikmet Ersek), נשיא ומנכ"ל ווסטרן יוניון: "כאשר חשבנו מהי הדרך הטובה ביותר לחגוג את היום הולדת ה- 160 שלנו ואת התפקיד שאנו ממלאים בקישור בין אנשים ברחבי העולם, Your World היה הרעיון המושלם".
"אנו גאים במיוחד, על כך שאנשים ברחבי כדור הארץ הזמינו אותנו להיות חלק מחייהם מזה 160 שנים. היום אנו מקוונים, אנו ניידים ונייחים, נמצאים מעבר לפינה ביותר מ- 400,000 אתרים מסביב לשעון, עם יכולת מגע בחיים של שישית מאוכלוסיית העולם. זה נותן לנו נקודת מבט מועדפת וייחודית בעולם".