פרוקטר & גמבל בישראל מדווחת על שנה מוצלחת לחטיבת השיער של פרוקטר & גמבל ישראל. החברה מדווחת על צמיחה של כ-40% בשוק השמפו והקונדישינר ב- 3 השנים האחרונות עם 3 מותגים בלבד H&S פנטן והרבל אסנס. עוד נמסר כי היעד הבא של פרוקטר הוא הובלת שוק הקונדישנר כאשר "וולה" תהווה מנוע צמיחה עיקרי לגידול בקטגוריה.
פרוקטר & גמבל ישראל תשקיע כ-3 מיליון דולר בשיווק מוצרי "וולה" השונים בשנה הקרובה, השקעה שתתבטא בפרסום, נראות חדשנית ואטרקטיבית בנקודות המכירה, והשקעה בייעוץ מקצועי לצרכן באמצעות דיילות מכירה.
במסגרת ההסכם שנחתם ב-2003, רכשה פרוקטר אנד גמבל את מניות השליטה בוולה (98%), תמורת 5.4 מיליארד אירו והחלה לשווק את מוצרי וולה הנמכרים ברשתות הקמעונאיות.
לדברי סופי בלום, מנהלת פרוקטר & גמבל בישראל:"פרוקטר & גמבל ישראל חוגגת שנה מוצלחת עם נתח שוק שאין לו אח ורע בשווקים בינלאומיים. מוצרי השיער של וולה, אשר הצטרפו לשורות פרוקטר אנד גמבל ישראל בחודש יולי השנה, יהוו מנוע צמיחה עיקרי של פרוקטר בשוק השיער".
בחודשים האחרונים ערכה החברה מחקרי שוק מעמיקים בקרב צרכניות צבעי השיער על מנת להכיר את צרכי השוק ולהעניק מענה הולם מבחינת קו המוצרים ומבחינת אמצעי השיווק לצרכנים.
איזבל סקאי, מנהלת שיווק תחום השיער, פרוקטר & גמבל מוסיפה כי " פרוקטר & גמבל רואה בוולה מנוע צמיחה מרכזי לגידול בקטגוריית השיער בישראל. תהליך המיתוג ואפיון ערכי המותג "וולה" מאפשר לנו להשלים מהלך אסטרטגי-עסקי ולממש את פוטנציאל פרוקטר אנד גמבל בכל זירות השוק בהן אנו פועלים. הניסיון שלנו בתחום טיפוח השיער ומחקרי צרכנים יסייע לנו להמשיך ולהוביל את התחום מתוך חדשנות ומענה על צרכי הצרכניות השונות. כבר ב-12 החודשים הקרובים אנו מצפים לחדש ולרענן את קווי הצבעים השונים ולהתאים את הפרסום של כל אחד מקווי המוצרים לקהל היעד הרלוונטי."