הפניקס משיקה קמפיין משותף עם עמותת אדי

חברת הפניקס משיקה קמפיין משותף עם עמותת אדי לחתימה על כרטיס תרומת איברים. מטרת הקמפיין אשר יעלה ברשת החברתית פייסבוק, היא לעודד את ציבור הלקוחות לחתום על כרטיס לתרומת איברים.



במסגרת הקמפיין, יתנהל בעמוד הפייסבוק דיון אודות החשיבות של תרומת איברים שינוהל על ידי שורה של אישים אשר ישוחחו עם הגולשים על כל האספקטים של תרומת איברים, החל מפסיכולוג קליני שידבר על החסמים לחתימה על כרטיס אדי, דרך רופא שיספר על התהליך, עו"ד שידבר על האספקט החוקי והרגולטורי, רבנים של צהר שידברו על ההיתר ההלכתי לתרומה וכלה בתורמים שהצילו חיים ונתרמים שחייהם ניצלו.



בנוסף, כל אדם אשר יחתום על כרטיס אדי במסגרת האפליקציה בדף הפייסבוק ייהנה מהטבה של ביטוח השתלות חינם למשך כשנה וזאת בכפוף לתהליך חיתום הכולל מילוי הצהרת בריאות. ההטבה תינתן ללא כל תמורה, למעט חתימה על כרטיס אדי כאמור.



לדברי גלית בן שמחון, סמנכ"ל השיווק בחברת הפניקס, "אנו מאמינים באחריות חברתית ובקיום דיאלוג ושיתוף אל מול קהל לקוחותינו שעונה על הצרכים של העולם הרפואי המודרני של היום. אנו רואים בפייסבוק פלטפורמה מצוינת ליצירת שיח ישיר ובלתי אמצעי. הקמפיין הוא יוזמה ברוכה ששותפה לה עמותת אדי, אנו צופים כי הקמפיין יביא לחשיפה של למעלה משני מליון איש אשר מהווים את קהל היעד הרלוונטי. לאחרונה היינו עדים למספר מקרים בהם אחזקת כרטיס אדי הביאה להצלת חיים ממשית. כולי תקווה כי באמצעות הקמפיין נצליח להגדיל את מספר התורמים ולהעלות את המודעות לנושא".


אולי יעניין אותך

untitled
17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159