רשת בורגראנץ' משיקה לראשונה אפליקציית פייסבוק ייחודית באמצעות משרד הפרסום Gkid&younG וחברת האינטראקטיב ג'ימאליה, הפעילות מזמינה את לקוחות הרשת להיות שגרירים בפני חבריהם וליהנות ממגוון רחב של הטבות ומוצרים ברשת.
במסגרת האפליקציה החדשה של הרשת "השגרירים של בורגראנץ'- כל אחד יכול להרוויח!", יוזמנו החברים להיכנס ולהירשם כשגרירים ולשתף את חבריהם בפרופיל הפייסבוק. באמצעות שיתוף החברים, יוכלו החברים להרוויח ולצבור נקודות אשר יזכו במתנות החל מארוחות ראנץ' וכלה בחופשות בארץ. בחודש הפעילות הראשון השגריר המצטיין שיוביל להיקף ההזמנות הגדול ביותר יזכה בחופשה באילת.
ליאור מויאל, סמנכ"ל השיווק ברשת בורגר ראנץ', מסר: "הרעיון שעמד מאחורי פיתוח אפליקציית הפייסבוק, נועד לחזק את הקשר עם ציבור לקוחותינו ברחבי הארץ. האפליקציה החדשנית מהווה פריצת דרך בתחום שכן אנו הראשונים שרואים את טובת הלקוח ובאים לתגמל אותם על פעילות שיווקית והנעה לפעולה בקרב הסביבה הקרובה שלהם". עוד הוסיף מויאל "אנו צופים כי עם השקת המהלך נוביל לגידול בהיקף המכירות של כ- 10% בחודשיים הקרובים".
למעשה חברי האפליקציה נדרשים להצטרף לעמוד הפייסבוק של החברה, מקבלים לינק ייחודי ומאותו רגע כל מי שמזמין דרך הלינק של אותו פרופיל פייסבוק ארוחה מהבורגראנץ', נהנה מנקודות הנצברות כשגריר החברה.