הלך השבוע: הולכים על הבלתי נתפס

חברות מגלות שיותר ויותר קשה למשוך את תשומת לב התקשורת אליהן. כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה מבחינה שיווקית מפעילה מערך יחסי ציבור שמטרתו לצבוע את הפעילות בצבעים בוהקים ולהביא אותה לדפי העיתון ולזרם הנתונים הדיגיטלי. אך כדי להצליח ולצלוח את סף הרגישות של עורכים וכתבים, חברות צריכות גם להשקיע יותר כסף ומשאבים ביוזמות שלהן.



נרחיק ליפן


מצד אחד אפשר שוב פעם למצוא שיא עולם שאף אחד לא חשב לשבור, ולהשקיע ביצירת הפיצה/ המבורגר/ השולחן הגדול בעולם. מצד שני, אפשר ללכת על משהו כל כך גדול שעצם הרעיון עצמו לא יאפשר לאנשים להתעלם. דומינו'ס פיצה יפן עשתה זאת השבוע עם ההכרזה על בניית הסניף הבא שלה על….הירח. תוכנית המתאר של הסניף הוצגה, מנהל הרשת הגיע בחליפת חלל, ופרטים מדויקים על התוכנית הגרנדיוזית הוצגו לתקשורת. התוכנית תצא לפועל בעוד 30 שנה, או שלא, לעיתונות זה לא משנה, גם למנהלי השיווק של הרשת לא – היום הם בכותרות.



ובארץ


אם ההר לא יבוא למוחמד, מוחמד יממן לו את הטיול. עיריית חיפה הזמינה השבוע 5 בלוגרים בולטים מהעולם לטיול בעיר. הם זכו להרצאה מזוכה פרס נובל, ארוחה והופעה. לצד הפעילות היפה של עיריית חיפה בפייסבוק, מדובר על עיר עם מודעות שיווקית גבוהה, שייטב עם עיריות נוספות יאמצו שיטות שיווק מגוונות.



נגישות במכירות


ויאגרה היא אחת מהדוגמאות המרתקות של עולם השיווק. ועדיין, למרות הצעדים המבריקים של המשווקים למיתוג התרופה כמשהו חיובי שאין להתבייש בו, אחוז גבוהה מהגברים בוחר לרכוש חיקויים באינטרנט ורק לא להתמודד עם מרכיב הבושה בתהליך הרכישה. אתר האינטרנט של סופרפארם, מאפשר מהשבוע לרכוש את התרופה מהבית בצורה דיסקרטית תוך העלאת המרשם הסרוק לאתר. פתרון פשוט ומדויק לצורך של הלקוחות.

אולי יעניין אותך

 דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
shopping-3413656_6402
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח