אתר Zap.co.il יוצא בקמפיין ארצי בעלות של 3 מיליון ש"ח

אתר Zap.co.il יוצא בקמפיין פרסום ארצי תחת הסלוגן: "אמא או אבא? לכל החלטה יש זאפ". הקמפיין עולה בשלושה סרטוני טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט ומדיה חברתית. עלות הקמפיין עליו אמון משרד הפרסום מקאן אריקסון, מוערכת ב- 3 מיליון ₪, והוא נתמך בהצבעת גולשים בתוך אתר זאפ.



איתן זינגר- מנכ"ל זאפ מוסר : "זאפ, אשר הפכה לכוהנת השוואת המחירים בישראל, מנסה להמחיש בקמפיין קורץ זה, כי לכל החלטה צרכנית יש פתרון בזאפ. מגוון הכלים תומכי ההחלטה המצוי בזאפ, וביניהם מערכות סינון, דירוג מקצועי, חוות דעת גולשים, ומאפייני מוצר- מאפשרים לצרכן את היכולת לקבל החלטה מושכלת לפני כל קניה. התובנה המומחזת בקמפיין היא, כי אם זאפ יכולה להשוות ולתת לך כלים להחליט בין אמא לאבא, קל וחומר כי זאפ היא כלי ההחלטה שלך לכל התלבטות צרכנית.״



קמפיין "אמא או אבא" מעביר את המסר כי זאפ מספק את מגוון הכלים הדרושים בכל תהליך של קבלת החלטה, הנוגעת לרכישת שירותים או מוצרים. עולם ההחלטות של זאפ, בנוי הן מצוותי מומחים, והן מקהילות הגולשים, ובכך מציע לצרכן את מכלול הקריטריונים הדרושים לו לשם קבלת החלטה מושכלת, מבוססת ואמינה.



המסר מועבר בקמפיין זה באופן הומוריסטי ומוקצן, בו מנסה כוכבת הקמפיין להחליט את מי אוהבת יותר: את אבא או את אמא???… הצופים מופנים לאתר זאפ ומתבקשים לעזור לילדה בקבלת ההחלטה.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר