ד"ר דב קליין, מבחירי המנתחים הפלסטיים בישראל, זכה בתביעת תקדימית נגד ענקית האינטרנט גוגל, בבית המשפט לשלום בתל-אביב. במסגרת הטביעה טען ד"ר קליין כי גוגל מאפשרת לגורמים מסחריים שונים לרכוש את צירופי שמו במסגרת שרות גוגל אדוורדס.
ד"ר דב קליין מסר כי : "לא יעלה על הדעת שהמוניטין הניכר שצברתי בעשר אצבעות במשך שנים רבות ניתן יהיה לרכישה במחיר של מספר אגורות לקליק."
ד"ר דב קליין הגיש את תביעתו בשנת 2007 לאחר שמספר גורמים השתמשו בשמו ובמוניטין הניכר שצבר, במסגרת שרות גוגל אדוורדס. כך שכל גולש שחיפש את שירותי ד"ר דב קליין קיבל קישורים ממומנים לגורמים אחרים אשר ניסו לנצל את המוניטין של ד"ר קליין לקידום עסקיהם. על חשבונו.
השופטת חיה ינון פסקה בבית המשפט כי:" לאחר עיון בראיות הצדדים ובסיכומיהם הגעתי לכלל דעה כי צודק התובע בדרישתו כי שמו הפרטי או צירופי שמו לא יופיעו בגדר פרסום מסחרי המהווה קישור ממומן בלא ידיעתו והסכמתו."
לפסק הדין השלכות רבות על אופן השימוש שגוגל יוכלו לעשות בשרות גוגל אדוורדס. השופטת פסקה כי ד"ר דב קליין יקבל פיצויי ללא הוכחת נזק בסך 50,000 ש"ח וכן הוצאות משפט בסך 10,000 ₪. ד"ר קליין הוצג על ידי עו"ד עמי סביר.