העם דורש מסר מרכזי

"העם דורש צדק חברתי" – כשקוראים את המשפט הוא מתחבר ישירות למחאה החברתית שמתרחשת בימים אלו בישראל. מסר מרכזי , אחיד וממוקד למחאה חברתית עצומה במימדיה . אם ניזכר בתחילת המחאה הועלו צרכים שונים של קבוצות אוכלוסיה שונות – רופאים, זוגות צעירים, מחפשי דיור, הורים, נהגי מוניות, סטודנטים וכל מי שמואס במשהו שקורה איתו .



כמות גדולה מאוד של מסרים שבשורה תחתונה לא ברור היה מה הם רוצים? ברגע שהכל התחבר לבעיה חברתית של העם ולמסר אחיד של צדק חברתי, המסר נעשה ברור יותר, קליט יותר, מדובר יותר ואין ספק שהחדירה שלו לזיכרון טובה יותר.



חשיבותו של המסר בפרסום מכרעת. כאשר המסר המרכזי ממוקד ואחיד לאורך מסע שלם של פרסום , נוצר ארגון של התועלות לתועלת מרכזית אחת ללקוח, המסר בפרסום מובן ללקוח והחדירה שלו לזיכרון טובה יותר. חשוב תמיד לבדוק שאכן הפרסום מצליח להעביר את המסר המרכזי. משווקים מתפתים להציג ללקוח את יתרונותיו הרבים של המוצר / השירות, ריבוי מסרים עשוי ליצור עומס על הצופה ומטרת הפרסום עלולה להתפספס. לצופה אין זמן / רצון להעמיק בכמות גדולה של מסרים ולכן חשוב למקד את הפרסום למסר אחיד ומרכזי. לקריאייטיב הנבחר יש השפעה על המסר ולכן חשוב למקד אותו סביב אותו מסר. פרסום מתוחכם מידי עשוי להעמיס על הלקוח או להיות בלתי מובן ואילו פרסום פשטני מידי עשוי לפגוע בתדמית של החברה.



כשמחליטים על מסר צריך לבדוק לעומק את קהל היעד. בין היתר לבחון את הרגישות שלו ולהימנע מקריאייטיב העשוי לפגוע בו רגשית .



אין עוררין על כך שבתוך ים של צרכים חברתיים, המחאה הצליחה בכך שהעלתה לסדר היום הציבורי את הנושא החברתי לדיון.



הכותבת הינה בעלים ומנכ"ל של חברת רפאל הפקות המתמחה בהפקה של סרטים ואינטראקטיב למטרות פרסום ושיווק. www.refaelpro.co.il לתגובות : Ofira@refaelpro.co.il


אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח