שי הרשקוביץ, מנכ"ל ליסקאר





  • שם החברה: ליסקאר

  • שנת הקמה: 1992

  • מספר עובדים: 100


קבוצת ליסקאר היא מהחברות המובילות והותיקות בישראל בתחום הליסינג והמימון לרכב. קבוצת ליסקאר מציעה מגוון נרחב של מסלולי ליסינג מימוני וליסינג תפעולי המותאמים אישית בגמישות לכל לקוח ולקוח. עיקר התמחותה של החברה הוא בתחום הליסינג לעסקים קטנים ובינוניים. ברשות החברה צי של כ- 5,000 רכבים מכל הסוגים ומספקת שירות בפריסה ארצית עם סניפים בחיפה, ירושלים, פתח-תקווה ובאר-שבע.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

מבצע Leascar Sale שהשקנו לאחרונה במסגרתו אנו מציעים עסקאות ליסינג ללא צורך בתשלום מקדמה במזומן, עונה בדיוק על הצורך של עסקים קטנים ובינוניים, שמעוניינים להימנע מתשלום המקדמה בגלל קשיי תזרים, תוך הסתמכות על רכב ישן, המוחזר במסגרת עסקת טרייד-אין.



מעבר לכך, הפעילות שלנו ברשתות החברתיות תרם רבות לתנועה באתר שלנו. קשה לכמת את הנתונים הללו למכירות אך זה כלי תדמיתי שמייצר חשיפה ומעורבות של הלקוחות.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

על הפעילות שלנו בכל הקשור לקידום אתרים ומנועי חיפוש לא נוכל לוותר. האתר שלנו מתעדכן כל הזמן על כל המבצעים והרכבים החדשים שאנו משווקים. אנו פעילים מאוד בפעילויות שונות באינטרנט וזה מה שמביא לנו לידים איכותיים, שמתורגמים בסופו של דבר למכירות.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

אנו מנתחים מדי שנה את התוצאות של השנה הקודמת ובעקבותיה מגדירים היכן אנו רוצים להיות בשנה הבאה. אנו מגדירים את המטרות והיעדים שלנו ובונים תוכנית אסטרטגית שתביא אותנו לתוצאות שאנו רוצים לראות. אנו מעבירים את המטרות והיעדים לכל מנהלי המחלקות ועושים בדיקות תקופתיות לבדיקת עמידה ביעדים ושוקלים כל הזמן היכן וכיצד ניתן לשפר את התוצאות. אנו מנסים כל העת דברים חדשים, בודקים בפיילוט מקדים כל פעילות ורק עם הצלחה מתקדמים.



את הפעילויות השיווקיות והקמפיינים שלנו אנו מתאימים למטרות והיעדים שהגדרנו. כך לדוגמא, כשהחלטנו להתמקד בעסקים בינוניים וקטנים, ניתן היה לראות בבירור כיצד כל הארגון מתעדכן ומתאים עצמו לאסטרטגיה החדשה, וכפועל יוצא גם החלטנו כמובן להתמקד בצינורות המדיה שמביאים לנו את יחס ההמרה הטוב ביותר לקהל אליו אנו פונים.



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-


גם אלדן וגם שלמה סיקסט החליטו לשים דגש על משקי הבית והמגזר הפרטי והשקיעו מאמצי שיווק רבים למזר זה. מדובר בשוק שלא טופל במשך שנים. ללא ספק הפעילות שעשו בולטת מאוד.






  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רוני מירו, הבעלים של חברת ליסקאר, שעוסק בתחום הליסינג מאז ייסודו, ולימוד אותי בסבלנות רבה את רזי התחום, ואחי הבכור, אבשלום הרשקוביץ, שהקים בזמנו את חברת אלבר ונחשב עד היום בענף הרכב כמי שייסד את תחום הליסינג בתצורתו הנוכחית.


· ספר השיווק: תורת המשא ומתן מאת הרב כהן


· עיתון/ מגזין: מעריב


· דף הבית באינטרנט: start.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות: רק במשרד


· ג'וב חלומותיך? אני מגשים את חלומותיי מדי יום


· חופשה חלומית: איטליה





אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח