סודהסטרים תשיק מכשיר ורוד שחלק מהכנסותיו ייתרמו למלחמה בסרטן השד

חברת 'סודהסטרים' במהלך שיתוף פעולה עם רשת 'סופר-פארם', לרגל חודש המודעות העולמי לסרטן השד. במסגרת המהלך תשיק מהדורה מיוחדת של בר ההגזה הביתי FIZZ בצבע ורוד ש- 10% מהכנסותיו קודש לאגודה למלחמה בסרטן.


במהלך חודש אוקטובר, בין התאריכים 11-26.10, תציב 'סודהסטרים' את המכשירים הורודים והמוצרים הנלווים – בקבוקים ורודים וסירופים, בסניפי ה'סופר פארם' ברחבי הארץ וזאת על מנת להגביר את המודעות למחלת סרטן השד.


בישראל מאובחנות מדי שנה כ – 4,000 נשים חולות בסרטן שד; אחת מכל 8 נשים תאובחן עם סרטן שד במהלך חייה (עד גיל 80).לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "אנו ממליצים על בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד, שבכוחה להציל חיים. ככל שמאבחנים את המחלה בשלביה המוקדמים, עולים סיכויי הריפוי ל- 90% ויותר. לכן, לכל אשה מעל גיל 50 מומלץ לעבור בדיקת ממוגרפיה בכל שנתיים. לנשים מעל גיל 40 עם 'היסטוריה משפחתית' מומלץ להיבדק פעם בשנה. בהפחתת הסיכון לחלות בסרטן השד, חשוב להימנע מהשמנה, מעישון, ולהקפיד על פעילות גופנית".

אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף