פלאפון משיקה אפליקציה לניהול החשבון

פלאפון משיקה את הדור הבא בשירות הלקוחות: "פלאפון On line", אפליקציה לסמארטפון המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי הישר מהנייד. האפליקציה מתאימה ללקוחות בעלי מכשירי iPhone ואנדרואיד (סמסונג, סוני אריקסון, LG) וניתנת להורדה חינם מה-Appsore של Apple, מה-Market של אנדרואיד וכן מפורטל פלאפון.


"פלאפון On line", אשר פותחה על ידי חברת נטוויז ופלאפון, מציעה ללקוחות החברה מגוון כלים לקבלת שירות ישירות מהסמארטפון, בכללם מעקב אחר חשבון הסלולר בזמן אמת, צפיה בחשבונית החודשית, פירוט חשבוניות חצי שנה אחורה, איתור מרכזי שירות ועוד. פלאפון השיקה בתוך האפליקציה שירות ייחודי מסוגו בסלולר הכולל צ'אט LIVE עם נציג שירות ישירות מהסלולרי, המאפשר לקבל מענה אישי ומאובטח מנציג, בשעות פעילות מוקדי החברה.


רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון אמרה היום: "בישראל יש מאות אלפי בעלי סמארטפונים, שמבצעים מגוון פעולות בשירות עצמי מדי יום מהסמארטפון שלהם, כולל בתחומי הבנקאות והפיננסיים. "פלאפון "On line היא צעד נוסף בסדרת מהלכים שאנו מבצעים בימים אלה, שמטרתם להציע ללקוח שירות מהיר וזמין בכל מקום, הישר ממכשירו.


עוד ציינה מרכוס, "אנו מציעים באפליקציה מגוון פעולות בשירות עצמי כדוגמת זימון תור למרכז שירות הישר מהסמארטפון, וגם מאפשרים קבלת מענה מנציג אישי. כחלק מההערכות להשקת האפליקציה גייסנו כ-70 נציגי שירות נוספים, אשר עברו הכשרה מיוחדת וכעת מוקד "פלאפון Live" מונה כ-150 נציגים".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח