קוקה קולה חוברת לקרן חיות הטבע העולמית (WWF) בקמפיין חדש שנועד לסייע לדובי הקוטב. בפעם הראשון בהיסטוריה, קוקה קולה תהפוך את הפחיות האדומות ללבנות לכבוד דובי הקוטב כשהיא מתחייבת לתרום 3 מיליון דולר למאמצי השימור. הפחיות הלבנות גם מעודדות אוהדים לתרום דולר אחד באמצעות הסלולר.
"אנו מעוניינים לסייע לדובי הקוטב – דמות אהובה בקוקה קולה מאז 1922 – על ידי סיוע בשימורם בקוטב", אמר מאטר קנט, נשיא קוקה קולה. "זו הסיבה שאנו עושים שימוש באחד מהנכסים הגדולים שלנו – המותג שלנו, קוקה קולה – כדי לגייס מודעות למטרה חשובה זו".