קבוצת א.ש.א.ל. עוסקת בתחומי השיווק והסחר הישיר. החברה הינה אחת משלוש חברות הפועלות בישראל עם מחזור פעילות של כ 120 מליון שקל. לחברה מרכזים לוגוסטים לרבות אחסנה שינוע ומוקדי טלמרקטינג באשדוד אשקלון וראשון לציון. אבי ללוז יליד 1970,
נשוי+ 2 בוגר לימודי ניהול וכלכלה , מתמחה בניהול מערכות פיננסיות ותחומי סחר ושיווק ישיר.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
החברה בשנה האחרונה יצרה מינוף לעסקיה ונכנסה לפעילות באנגליה באמצעות הקמת חברה לשיווק ישיר עם גורם מקומי. הכניסה לפעילות באנגליה הינה מנוע צמיחה מהותי לגידול בפעילות ופתח ראשון להתרחבות בחו"ל. מעבר לזה הקימה החברה את אתר הקופונים "יומי יומי" וכן רכשה לפני כמה שבועות את אתר הקופונים-"יאללה ביי". פעילות זו מביאה את קבוצת א.ש.א.ל לשמש גורם מרכזי בתחום מסחר הקופונים לרבות היתרון המהותי אותו הם מביאים כיבואנים על מוצרי צריכה שונים.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
לחברה דאטה של למעלה ממליון בתי אב מפולחים בישראל, ולאור עובדה זו נושא הטלמרקטינג לרבות תחום הדיוור הישיר הוא בגדר חוזקה מהותית וכלי עבודה מרכזי של הקבוצה.
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
החשיבה השיווקית מתנהלת בקבוצה על פי מספר פרמטרים הכוללים את שיתופי הפעולה שלנו עם הלקוחות שלנו כגון קופת חולים מכבי, מאוחדת, כללית, חברות כרטיסי האשראי ידעות אחרונות ועוד, אשר באמצעותם מדוורים המוצרים ללקוחות הסופים, כמו כן האסטרטגיה נקבעת על ציר זמן שנתי אשר נבדק ומתוקן בכל חודש על פי יעדי השיווק והמכירה מתוך זה גם אנו גוזרים את תקציבי השיווק והפרסום והקצאת המדייה וכן לאחרונה עם כניסתנו לתחום המכירה המקוונת קרי אתרי הקופונים הדינמיות וההחלטות נלקחות ברמה שבועית ואפילו יומית.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-
דומה ושונה במידת מה היא הפעילות של ערוץ הקניות שהצליחה על פני השנים לבסס את מקומה ולהביא לצריכה לא מבוטלת של קונים
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? – יוסי דאהן בעלים של חברת אלדן בישראל
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? הלקוח כפרפר
· עיתון/ מגזין מועדף: גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט: ביזפורטל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: סושי סמבה
· רכב? אודי Q7
· מהו ג'וב חלומותיך? בהחלט מאושר ממה שאני עושה כיום
· חופשה חלומית: איי סיישל