אישיווק השבוע: שירי בוטנרו, מרקום, חילן


  • שם החברה: חילן
  • שנת הקמה: 1968
  • מספר עובדים: 360

חילן היא החברה המובילה בישראל באספקת שירותי מחשוב לניהול כולל של המשאב האנושי בארגון: שכר, משאבי אנוש ונוכחות, כשהיא מחשבת ומעבדת שכר ללמעלה מ-700,000 עובדים בישראל מדי חודש. שירי בוטנרו (29, נשואה), בעלת MA בתקשורת, מנהלת התקשורת השיווקית של חילן מזה שנה וחצי. במסגרת תפקידה מובילה תהליכים הקשורים בתקשור המסרים השיווקיים של החברה, ביניהם פעילויות פנים ארגוניות, יחסי ציבור, בניית ותחזוקת אתרי האינטרנט, הפקת כנסים, פרסום, פרויקטים מיוחדים ועוד.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    במהלך השנה האחרונה השקענו בחשיבה אסטרטגית וניתוח הצרכים העתידיים של השוק. תוצאות התהליך נחשפו בכנס מושקע במיוחד שערכנו ל-1500 לקוחותינו במסגרתו חשפנו את תפישת חילן Value החדשה הכוללת מוצרים ושירותים חדשים, מיתוג מחדש ולוגו חדש לחברה.

    השינוי באסטרטגיה השיווקית של חילן נותן ביטוי ובולטות לאלמנט חשוב ב-
    DNA של החברה – יצירתיות. התוכנות שפיתחנו עושות הרבה יותר מהפקת תלוש שכר, ומכאן הפוטנציאל הטמון בהן. הפיתרון שחילן מספקת הינו פיתרון כולל לניהול המשאב האנושי כאילו היה עסק לכל דבר, וכפועל יוצא – הפיכת יחסי עובד ומעביד ליעילים, הן עבור העובד והן עבור המעביד.

המערכת שעומדת מאחורי תלוש השכר כלל לא פשוטה והרבה יותר מתוחכמת וחכמה ממה שאנו חושבים. כך לדוגמא, ניתוח של היעדרויות שערכנו באחרונה גילה כי רב ימי המחלה כלל לא מתפלגים סטטיסטית ורובם נלקחים בימי ראשון. נתון שכזה יכול לסייע למעסיק לקצץ בעלויות השכר על ידי מתן בונוס או כל מהלך אחר שמטרתו לקבל החלטה ניהולית נבונה שתסייע למעסיק להקטין את הוצאת השכר ולכל הפחות – לא להגדילן.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


אין פעילות שיווקית שנוכל לוותר עליה, ערוצי השיווק של חילן ממוקדים ומיושמים בתחומי הפעילות השונים של החברה. אנו שמים דגש רב בעדכון שוטף של אתר האינטרנט שלנו, המהווה כלי לשמירת קשר ישיר עם לקוחותינו הנאמנים, וגם בפעמים רבות לקוחות המתחרים.



הפעילות השיווקית החשובה ביותר לחברה היא דווקא פעילות one on one עם הלקוחות. מכל שיטות השיווק שיש, חשוב הקשר האישי עם הלקוח ובכך אנו משקיעים את מירב משאבינו. לא נוכל לוותר על התקשורת היומיומית של אנשי השירות המהווים רב בולט בחילן אל מול מאות לקוחותינו. תקשורת זו מייצרת את הסינרגיה החזקה ביותר שבין ספק ללקוחותיו ומלמדים אותנו מה הלקוח רוצה ובמה עלינו להמשיך ולהשתפר.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    ההחלטה לגביי חלוקת התקציב השנתית מתבצעת בישיבת הנהלה בה נוכחים המנכ"ל, הסמנכ"לים ומנהל אגף השיווק והמכירות. כאשר עולה הזדמנות לפעילות שיווקית במהלך השנה, אשר מתאימה לחילן ונכונה לביצוע מבחינת טיימינג ובשלות השוק – במרבית המקרים ניקח בה חלק. המיצוב מחדש שעברה חילן השנה ילווה בשינוי מקביל בתמהיל המדיה, אך אותו לא אוכל לחשוף בשלב זה.



  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?
    אין לשירות שאנו מספקים מתחרים ישירים. תהליך שינוי הלוגו שעברו "לביא טיים טק", נעשה במהירות תוך קריאייטיביות רבה, על התוצאות בשטח איני יכולה להעיד.

  2. השאלון האישי:
    · איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ואל אינובלוצקי, מנהלת המרקום של אורבוטק
    · עיתון: זה בדר"כ נע בין קצת ynet בבוקר לגלובס בערב, כשאחת לשנה אני מאוד נהנית ממגזין המותגים של גלובס.
    · דף הבית: Google
    · בית קפה לפגישות עסקיות? אני משתדלת לא לקיים פגישות עסקיות בבתי קפה על מנת לשמור על פרטיות וחיסיון מקצועי. במידת הצורך, קופי בר הוא מקום נהדר לפגישות באמצע היום ונמצא ממש בסמוך למשרדי חילן.
    · רכב? טויוטה
    · ג'וב חלומותיך? הג'וב הנוכחי – לשמחתי אני עובדת במקום שמאפשר לי יצירתיות וצמיחה מקצועית בתחום שאני אוהבת

· חופשה חלומית: כמעט כל מקום בו אוכל להתנתק מהאייפון, המחשב ושעון היד לאורך זמן, יהווה חופשה בעיני. אשמח לחזור למנהטן או זנזיבר בקרוב


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח