אלפא רומיאו מעלה הילוך בפעילות השיווקית: בנתה פרופיל של הלקוח הפוטנציאלי

אלפא רומיאו, מבצעת בשבועות האחרונים מהלך שיווקי יוצא דופן בכמה אפיקים.



בעבודת מחקר שביצעו חברת סמל"ת (יבואנית אלפא רומיאו לישראל) ומשרד הפרסום עפר&הרץ, על בסיס מסד הנתונים של לקוחות אלפא רומיאו בעבר ובהווה, נבנה פרופיל של הלקוח הפוטנציאלי למותג.



מסתבר, שרוב לקוחות אלפא רומיאו הינם אינדיבידואליסטים ורובם בעלי מקצועות חופשיים כגון: עורכי דין, רופאים, רואי חשבון ובעלי חברות ועסקים.



עפר&הרץ תכננו מהלך Across the line שהחל בהפצת קטלוג מהודר בהפקה איכותית, לקוראי עיתון גלובס ובו כל דגמי אלפא רומיאו, כולל הדגמים החדשים – אלפא 147 ואלפא GT והכנה לדגם החדש – אלפא 159, שיגיע לישראל בעוד מספר חודשים.



בשלב השני הופצה באמצעות האינטרנט למנויי שרות הידיעות המכוון של גלובס, הזמנה לנהיגת מבחן לכ- 100,000 לקוחות פוטנציאלים. נהיגת המבחן התקיימה במסלול מגוון מקיסריה לזכרון יעקב על מנת לתת לנוהגים למצות את היכולות הספורטיביות של הרכב. לאחר נהיגת המבחן הוזמנו הנהגים "להוריד" את רמת האדרנלין ולקבל טיפולים מפנקים וכיבוד ב"ספא קיסר" שבקיסריה. לנהיגת המבחן זומנו כ- 100 נהגים.



במקביל החלה אלפא רומיאו לקיים תחרות טניס בסופי שבוע הממותגת תחת השם"Alfa Cup . התחרויות מתקיימות במועדונים נבחרים והזוכים בתחרות זוכים בגביע אלפא. עד היום התקיימו תחרויות בקאנטרי של רמת השרון וקאנטרי נווה אביבים בתל אביב.



כמטריה תדמיתית עולה לאוויר קמפיין הכולל מודעות בעיתונות הכלכלית ובמגזינים ייעודיים לכל דגם ודגם. כמו-כן עוצב שלט תלת מימדי כשעליו מכונית אלפאGT אמיתית. השלט יוצב כבר בימים הקרובים במבצע הנדסי מורכב שעליו אחראית חברת נור-סטאר מדיה בנתיבי איילון צפון, ליד גני התערוכה.



המהלך השיווקי תוכנן ע"י אורן חסון, מנהל שיווק ומכירות בחברת סמל"ת (יבואנית אלפא רומיאו ופיאט), בשיתוף משרד הפרסום עפר&הרץ.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס