הגדלת רווחים באמצעות האינטרנט – איך עושים את זה?

כולנו רוצים למכור יותר ולהרוויח יותר, גם דרך האינטרנט, בין אם באמצעות אתר מסחרי או אתר תדמיתי. תכנון אדריכלי של אתר אינטרנט לפי שלבים (קומה אחרי קומה), יקבע כיצד ייראה האתר, ובעיקר: האם הוא יהיה נוח למשתמשים ורווחי לבעליו.


מחקר וניתוח הם אבן היסוד הראשונה של האתר. מאבן זו תיגזר האסטרטגיה השיווקית והעסקית של האתר וייווצר בידול של העסק שלך בים העסקים. מהו אופי פעילות העסק שלך? מה הם המוצרים שאתה מוכר? מה הן החזקות והחולשות שלהם? מי הם קהלי היעד שלך ומה הם רוצים/צריכים? מהו השוק בו אתה פועל? מי הם המתחרים שלך ומה הם היתרונות והחסרונות שלהם? מה יגרום ללקוחות לשהות באתר שלך זמן רב ולקנות? שאלות אלו ועוד הן חלק מניתוח שיווקי, כלכלי ופסיכולוגי ההכרחי ליצירת בידול, להפיכת בית העסק לייחודי ולבעל ערך מוסף וכפועל יוצא למותג רווחי.


לאחר שהבנו במה העסק שלנו נבדל מן המתחרים, נוכל להניח את אבן היסוד השנייה של אתר אינטרנט – ממשק משתמש. פיתוח ממשק המשתמש ועיצוב גראפי דומים לתכנון אדריכלי של בית – כיצד יתוכנן המוצר האינטרנטי: חלון ראווה, אזורי תוכן, תפריטי ניווט? מה בולט לעיניים בעמוד הבית? מה הם הצבעים של האתר – האם הם טרנדיים או מיושנים? כיצד תוכנן ה"שטח הנדל"ני" החשוב ביותר באתר? דהיינו החלק העליון של עמוד הבית. התשובות לשאלות אלו ועוד צריכות לייצר חווית גלישה מושלמת עבור הלקוחות. כזו שתגרום להם לשהות באתר זמן רב ולחזור אליו. עמודי האתר הנוספים צריכים ליישם גם הם את חווית המשתמש ולאפשר לו גלישה יעילה מבחינתו ומבחינתך.


אבן הדרך הבאה הנה פיתוח טכנולוגי אשר יתמוך בחוויית המשתמש; האתר צריך להיות זמין ופשוט בקליק אחד. אתר איטי ומסורבל, דפים לא זמינים, תוצאות חיפוש לא מספקות ועוד בעיות, יגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לעבור לאתרים של המתחרים. זאת ועוד, ניצול כלי השיווק של גוגל, מערכות סטטיסטיקה ו-google adwords, קידום האתר, לצד נוכחות ברשתות חברתיות (כגון: בלוגים, פורומים, פייסבוק, קפה דה מרקר וטוויטר), ולמעשה כל כלי שיווקי העומד לרשותנו במדיום האינטרנטי והלא אינטרנטי- חיוניים אף הם להצלחת האתר.


תכני האתר יותאמו גם הם לאסטרטגיה השיווקית והעסקית של העסק. שפה ברורה ועניינית המתחברת לקהלי היעד שלך הנה כורח המציאות. כתיבה שיווקית תסייע לקידום ולאופטימיזציה של האתר.


תכנון, פיתוח וניהול נכון של השכבות השונות הבונות אתר אינטרנט מאפשרים ליצור אתר חדשני, אמין, מזמין ומהיר, אשר יגרום ללקוחות לשהות בו זמן רב ולקנות יותר. תהליך אינסופי זה מאפשר מתן מענה מתמיד לעולם האינטרנט המתפתח במטרה לשמר לקוחות, להגדיל את קהלי הלקוחות ולהרוויח יותר.


מאת ספי בוגין, מנכ"ל משותף בחברת קוצ'י טכנולוגיות מקבוצת אומניטק

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח