השקת האתר מתבצעת באמצעות פעילויות "טיזר" באמצעי המדיה השונים אונליין ואופליין. בשלב הראשון יושק האתר ל"תקופת הרצה" לחברות עמוד הפייסבוק הרשמי וחברות המועדון בלבד. חברות המועדון תקבלנה ניוזלטר עם "טיזר" להשתתפות בחידון: "רוצה לזכות בסופ"ש בלונדון? נחשי היכן נפתחת החנות החדשה".
ההשתתפות בחידון מתבצעת באתר עצמו באמצעות עמוד נחיתה.
בנוסף, עולה הרשת עם מודעות פרסום בעיתונות הכתובה סביב השקת החנות המקוונת.
צביקה לוינסון בעלים ומנכ"ל רשת דפנה לוינסון HDL": "על פי מחקרים שעשינו גילינו כי 57% מהלקוחות בארץ נוהגות לפני שהן עורכות קניות להיכנס לאתרים ברשת ולבצע מחקר לפני שהן רצות לחנות לקנות. הן בודקות באינטרנט את הדגמים, מה שחוסך להן זמן יקר, כך שהן מגיעות לחנות ויודעות בדיוק מה לחפש. באירופה וארה"ב נתון זה עומד על כ-75%. רוב הנשים נכנסות לאינטרנט בזמן העבודה או לחלופין לאחר עשר בלילה. כך שקהל הלקוחות שלנו הן צרכניות מאוד מחושבות שנוהגות לבדוק "ווליו פור מאני", ואנחנו ברשת מאוד מעריכים את זה, שהן יודעות לנצל נכון קנייה חכמה, ועל כן לא נסתיר מהן את ההנחות הקיימות.
שנת 2012 לפי התחזיות תהייה שנה לא קלה, ואתר הסחר הנו מנוע צמיחה נוסף, שקהל הלקוחות בשל מאוד לצרוך, זאת לפי התגובות החיוביות שאנחנו מקבלים לפעילות האינטרנטית , הפייסבוק והקופונים שאנחנו נוהגים לעשות".
האתר מציע פריטים נבחרים מתוך הקולקציה למכירה במחירים הזולים מהחנויות: באתר יוצעו הפריטים בכ- 15% הנחה קבועים! זאת מלבד פריטים קבועים עליהם לא ניתנת הנחה.
בהנחות סוף עונה יזכו לקוחות שרוכשות בחנות המקוונת בעוד כ- 5% הנחה נוספים מלבד הנחות סוף עונה, כלומר כאשר הרשת יוצאת ב-FINEL SALE תוכלנה הלקוחות שרוכשות באתר לזכות בכ- 55% הנחה. ההנחה המקסימאלית ביותר ברשת!
התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי ע"י חברת סליקה באינטרנט מהמובילות בישראל ובעלת אבטחת מידע מוגברת ועומדת בכל התקנים.
הפריטים מגיעים ללקוחה באמצעות שליח עד הבית, דואר רשום או איסוף עצמי, לבחירתה בעת הזמנת המוצר.