חברת FocusWeb שמתמחה בהבניית אסטרטגית שיווק באינטרנט לחברות וארגונים, חושפת שירות חדש ומתקדם למנהלי שיווק שרוצים לפעול באופן מושכל בזירת האינטרנט – שירות מודיעין עסקי ומחקר שוק מקיף אודות פעילות מתחרים באינטרנט. הדו"ח כולל מידע ונתונים ששופכים אור על אסטרטגיית השיווק של המתחרים באינטרנט וממנו ניתן ללמוד ולאמץ שיטות שיווק רלוונטיות.
השירות של FocusWeb מבוסס על יישום מתודולוגיה מתקדמת שמתבססת על שנות ניסיון רבות ועל מאות מחקרי שוק, שילוב תוכנה ייחודית שפיתחה FocusWeb וניתוחי אנליסטים מומחים. לאחר השלב הראשוני מופק מחקר שוק המציג תמונת מצב נרחבת של השוק המקוון ושל פעילות המתחרים ועל ביקושי הצרכנים, למול מצב הלקוח: תמונת מצב של נוכחות המתחרים באינטרנט וה"זהות הדיגיטלית" שלהם, מהלכי שיווק של השחקנים הקיימים בשוק, רמות הביצועים והיכולות של המתחרים, פעילויות שיווק קיימות, מדדי הצלחה/כשלון של מתחרים, מבנה אתרי האינטרנט של המתחרים, ניתוח איכותי וכמותי של כלל פעילות השוק ומהתחרים, וכל זאת בהשוואה לביקושי צרכים ולקוחות פוטנציאלים מצד אחד, ולביצועי הלקוח מצד שני..
בסוף התהליך מגישה פוקוסווב ללקוח תוצרים מפורטים וכן דוח מפורט ופשוט להבנה על ידי כל מנהל, שמכיל את המידע והתובנות שהושגו במהלך המחקר וכולל את שלושת מרכזי הניתוח – תחרות, שוק וביקושים, למול מצב הלקוח הקיים וכן המלצות לפעילות אסטרטגית לשיווק באינטרנט לפי מטרות ויעדים מוגדרים.
שירות ניתוח המתחרים, מחקר השוק וניתוח שיווקי-אסטרטגי הינו שירות מקדים שמציעה פוקוסווב ללקוחותיה בטרם יישום פעילות שיווק באינטרנט.
"חברות רבות משקיעות זמן, מאמץ ומשאבים במהלכי שיווק אסטרטגיים באינטרנט כדי להגדיל רווחים ממכירות מקוונות, חיזוק מותגים ועוד. עם זאת, רובן ככולן מבצעות פעילות ללא ניתוח ומחקר מקדים אודות מהם הכלים והערוצים היעילים עבורם לשיווק בזירה האינטרנטית", אומר אורי ניסני, מנכ"ל פוקוסווב.
"לא פעם שואלים את עצמם מנהלי שיווק מדוע על אף כל ההשקעה אין גידול מורגש במכירות. הסיבה היא תכנון לקוי, כמו יציאה למלחמה ללא מודיעין מתאים, או תכנית פעולה אפקטיבית. בזירה הפיזית ארגונים מכירים היטב היכן המתחרים שלהם מפרסמים ומהי פעילות הקד"מ שהם מבצעים. עם זאת באינטרנט פעולות כגון ניהול קמפיינים, פעילות ברשתות חברתיות או אופטימיזציה למנועי חיפוש קשות יותר לניתוח משום שהן דורשות כלי ניתוח מתקדמים וניטור מקורות מידע רבים. אנו מציעים להם לצאת לקרב השיווק באינטרנט מצויידים במידע מתאים, אשר ישמש אותם כמודיעין תחרותי ולאימוץ שיטות שיווק שעובדות".
אורי ניסני הוסיף: "אנו מספקים ללקוח תובנות בשפתו ולא בשפת האנליסט. במקום לעטוף את המחקר ותובנותיו –בשלל טבלאות אקסל, מצגות מסורבלות או גרפים מיותרים מפיקים מומחי FocusWeb דו"ח פשוט ונגיש שכל לקוח יכול להבין ולהתחיל ליישם".