חברת ADTECH, חברת הבת של ענקית האינטרנט AOL, משיקה את גירסה חדשה של ערכת שילוב הפרסומות בסלולר (Mobile SDK); הראשונה מסוגה אשר מתואמת עם התקן MRAID 2.0 של לשכת הפרסום האינטראקטיבי ( IAB).
בתגובה להשקה, ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH, אומר: "האינטרנט הסלולרי הפך במהרה למדיום תקשורתי פופולארי ומשתמשים רבים, מתקשים כבר לתאר את חייהם בלעדיו. בזמן שמספר המשתמשים באינטרנט בסלולר גדל בהתמדה, פרסום ברשת האינטרנט בסלולר הופך למשמעותי יותר. ה- ADTECH Mobile SDK מספק הזדמנות מכירה נוספת, בכך, שהיא מאפשרת ללקוחותיה, המפרסמים 'לתרגם' את שטח הפרסום באפליקציות שלהם בסלולרי להכנסות."
ערכות לשילוב פרסומות בסלולר מהוות שחקן מרכזי בעסקים. ערכות אלה מאפשרות לחברות להרחיב את עסקיהן ולשלב מודעות פרסומת באפליקציות בסלולר. יחד עם הפתרון הכולל של ADTECH להגשת באנר (Ad-serving), לקוחות יכולים לנהל ביתר קלות את הפרסומות ה- Display, הוידיאו והמלאי הסלולרי, בכלי אחד המאפשר חסכון בזמן ובתקציב.
כל המאפיינים של מערכת ניהול הפרסומות של ADTECH, זמינים לפרסום בתוך האפליקציה עצמה, כגון; ניהול המלאי, עדיפויות הקמפיין והתדירות. מאפיינים נוספים כוללים; אופטימיזציה של שליחת קמפיין פרסומי ספציפי באמצעות פילוח ממוקד; כמו למשל, על ידי שמה של האפליקציה וגרסתה של הערכה בה נעשה שימוש, לשילוב פרסומות בסלולר. כמו כן, יש אפשרות גם למעקב אחר תדירות חסימה של הפרסומות בין מספר רב של אפליקציות, המבטיחה שכל פרסומת תועבר רק פעם אחת בתקופת זמן נתונה.
בין המאפיינים החדשים בערכה, ניתן למצוא: העברה של הפרסומות גם כאשר המכשיר כבוי, יצירה פשוטה של הבאנר באמצעות התמיכה של MRAID, ניהול קל ונוח של ה – RICH MEDIA בפלטפורמות הסלולריות השונות, אחסון ב'זכרון המטמון' מודעות עם תוכן RICH MEDIA מהיר, תיאום המלאי מול שותפים ברשת, מיזוג פתרונות עבור רשת האינטרנט בסלולר ואפליקציות, Display ווידיאו.