קוקה-קולה בפעילות מיוחדת במגזר הערבי לרגל חודש הרמדאן בהשקעה של מיליון ש"ח

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) החלה במבצע מיוחד לרגל חודש הרמדאן בהשקעה של מיליון ש"ח. במוקד הפעילות ,עיצוב חגיגי לתווית בקבוקי ה-1.5 ליטר ברוח חג הרמדאן ומבצע בקניית מארז שמינייה.


תווית הבקבוק החגיגית עוצבה במיוחד לקראת חודש הרמדאן וחג עיד אל פיטר. איור של סהר מתנוסס על התווית ומסמל את תחילתו של חודש הרמדאן על פי התאריך ההיג'רי וכמו כן משמש כסמל לברכה.


שלי מלצר מנהלת מותג קוקה-קולה: "הבקבוק בעיצוב החגיגי יוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חווית המותג. חודש הרמדאן הינו עיתוי של הגברת צריכה ולפיכך אנו שמחים להעניק ערך מוסף לצרכני קוקה-קולה בעיתוי זה".


המבצע נתמך בפרסום בעיתונות ,ברדיו, בשילוט חוצות ובנקודות המכירה . את קמפיין הרדיו תוביל ערין ראנם -זוכת פרויקט קוקה-קולה סטאר 2005 (כוכב נולד של המגזר הערבי בישראל המופק ע"י חברת קוקה-קולה).

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג